کد خبر: ۱۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰
نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه خبر داد؛

توقیف محصولات آرایشی غیرمجاز در شیراز به ارزش ۷ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف انواع محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۷۵میلیون ریال در شیراز خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اورنگ ایلامی با اشاره به تشدید بازدیدهای کارشناسان و بازرسان معاونت درمان دانشگاه از کلینیک های پوست، مو و زیبایی، از کشف انواع محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۷۵میلیون ریال در شیراز خبر داد و گفت: پس از شناسایی و بازدید از یک کلینیک ارایه دهنده خدمات غیرمجاز زیبایی در شیراز، مقادیر زیادی محصولات آرایشی بهداشتی مانند انواع ژل، بوتاکس و آنزیم بدون تاریخ مصرف و بدون برچسب اصالت کشف و ضبط شد.
 
وی با اشاره به مضرات جبران ناپذیر استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز، توصیه کرد: همشهریان برای دریافت خدمات زیبایی ضمن مراجعه به مراکز دارای مجوز قانونی لازم، از لوازم آرایشی بهداشتی معتبر استفاده کرده و به برچسب اصالت که مشخصات بهداشتی و مجاز بودن آن که روی کالا درج شده است، توجه کنند.

 ایلامی با تاکید بر ساماندهی و برخورد جدی با مراکز غیرمجاز مداخله گر در امور درمانی در سطح استان، خاطرنشان کرد: نظارت و ساماندهی این مراکز به صورت جدی در دستور کار مجموعه معاونت درمان دانشگاه قرار دارد.

به گفته نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مراجعه به مراکز غیرمجاز خدمات پوست، مو و زیبایی علاوه بر اینکه موجب به خطر انداختن سلامتی افراد شده، بلکه به اعتبار همکاران فعال در حوزه سلامت نیز آسیب می زند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان