کد خبر: ۱۵۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
در سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز صورت گرفت؛

همایش آموزشی و تجلیل از فرماندهان بسیجی برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج همایش آموزشی و تجلیل رده های عملیاتی سپاه ناحیه احمدبن ع شیراز در ششمین روز هفته بسیج به همت معاونت عملیات ناحیه احمدبن موسی ع شیراز برگزار گردید.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، جعفری فرمانده ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در این خصوص گفت: این همایش به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندهان حوزه ها و فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس وامام علی ع ،مسولین عملیات حوزه ها،اعضاتیم های عملیاتی نواب ناحیه،روسای کلانتریهای شرق شیراز،پلیس پیشگیری استان و یگان ویژه برگزار گردید.

جعفری افزود: در این همایش ابتدا موضوعات آموزشی در خصوص ماموریتهای رده های بسیج توسط مربیان آموزش داده شد و در ادامه موضوعات قضایی تدریس گردید.

جعفری از حضور روسای کلانتریها و عوامل ناجا در این جلسه تقدیر کرد و افزود: با همدلی و همکاریهای بین ناجا و سپاه الحمدالله شاهد کاهش جرایم در مناطق شرق شیراز هستیم .

همچنین در این جلسه سرهنگ رجبی معاون عملیات سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک هفته بسیج از اقدامات موثر بسیجیان ناحیه احمد بن موسی ع شیراز در اجرای ماموریتهای امنیتی تشکر کرد و به اقدامات خوب آنان در زمینه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته مرکز واکسن شهید سلیمانی روزانه پذیرای مردم عزیز شرق شیراز می‌باشد که به همت بسیجیان این ناحیه فعال گردید و هم اکنون نیز در حال خدمات رسانی به مردم عزیز شرق شیراز می‌باشد.

در انتهای مراسم از بسیجیان و فرماندهان رده های عملیاتی بسیج و ناجا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان