کد خبر: ۱۵۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

فجرسپاسی برابر فولاد خوزستان به تساوی رسید / سرمربی فولاد: بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است/ کلانتری: اگر باهوش عمل می‌کردیم ۳ امتیاز بازی را گرفته بودیم

فجرسپاسی بازی برده را با تساوی تعویض کرد و به نتیجه یک بر یک رضایت داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز برابر فولاد خوزستان به تساوی ۱-۱ رسید.

این تساوی در حالی به دست آمد که بعد از نیمه نخست این دیدار تیم‌ها با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در دقیقه ۴۸ حسین مهربان بود که با باز کردن دروازه فولاد خوزستان، شادی را برای فجری‌ها به ارمغان آورد، اما در دقیقه ۷۵ لوسیانوپرییراس با گل زنی برای فولاد، بازی را به تساوی رساند.


کلانتری: اگر باهوش عمل می‌کردیم ۳ امتیاز بازی را گرفته بودیم

علی اصغر کلانتری عصر یکشنبه در نشست خبری بعد بازی تیم‌های فجر و فولاد خوزستان، گفت: تیم فولاد به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود که با استفاده از بازیکنان بلند قد به نتیجه برسند که فقط در این موقعیت موفق شدند.

وی ادامه داد: دریافت گل فقط یک اشتباه بود و اگر باهوش عمل می‌کردیم ۳ امتیاز بازی را گرفته بودیم و چند موقعیت مشکوک نیز برای ۲ تیم وجود داشت.

کلانتری سرمربی فجر

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز افزود: شناخت کامل از بازی تیم فولاد داشتیم و در نیمه دوم از آن استفاده کردیم ولی در کل بازی بیشتر روی هوا بود در حالی که ما تلاش برای بازی روی زمین داشتیم.

کلانتری یادآور شد: باید فعالیت بیشتری بر روی ضربات ایستگاهی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مگر می‌شود تیم بودن حمله به گل برسد، نیمکت تیم فولاد اینقدر صحبت کردند که برخی از سوت‌های داور به اشتباه زده شد و به ناظر بازی نیز تذکر دادم که اگر ما فریاد نمی زنیم نباید حق تیم فجر از بین برود.

سرمربی فولاد: بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است

جواد نکونام عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر و فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از وضعیت زمین چمن حافظیه شیراز تاکید کرد: این وضعیت لیگ برتر نیست، فوتبال حرفه‌ای نیست در هیچ جای دنیا در چنین زمینی بازی نمی‌کنند.

وی با اشاره به ورود تیم فجر شهید سپاسی به لیگ برتر گفت: فجر بعد از چند سال آمده لیگ برتر و حق این تیم است که بهترین زمین و امکانات را در اختیار داشته باشد نه اینکه قبل از بازی و در زمان گرم کردن تیم گروهی مشغول کوتاه کردن چمن باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمامی گل‌های فجر روی اتفاقات بازی بوده و چراکه در این زمین بازی روی هوا بود و در اصل بازی در حافظیه بی احترامی به فوتبال است.

جواد نکونام

بنابه گفته نکونام، حق فجر بازی در بهترین زمین است چه کاری بوده که قبل از بازی لیگ برتر بازی دسته یک در حافظیه انجام می‌شود و در اصل ما با چمن مساوی کردیم.

وی یادآور شد: کیفیت بازی تیم فجر در خارج از خانه مشخص است که اگر چمن مناسب در اختیار این باشد به طور حتم بهترین بازی را نمایش می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: نمی دانم چرا زمانیکه شیراز بارانی نیست در زمین چمن حافظه آب جمع شده بود.

نکونام در خصوص کم گل بودن بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: به خاطر سیستم ۵ دفاعه است و شرایط گل زدن سخت می‌شود و در فوتبال ما نیز به تعداد انگشتان دست بازیکن خلاق داریم که بتوانند در این سیستم نتیجه تغییر دهند.

گفتنی است، این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر حافظیه شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان