کد خبر: ۱۵۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

وضعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس سریع تر مشخص شود

در پی عملکرد جاری سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و توقف در برخی امور محوله و تحقق مطالبه‌ گری جمعی از مهندسین حوزه عمران، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس بیانیه ای را صادر نمود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در پی عملکرد جاری سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و توقف در برخی امور محوله و تحقق مطالبه‌ گری جمعی از مهندسین حوزه عمران، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس بیانیه ای را صادر نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

« بسمه تعالی»
حضور حداکثری اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در انتخابات پرشور  مهرماه ۱۴۰۰، بیانگر مطالبه گری اعضا در تغییرات اساسی در رویه اداره سازمان و تلاش در جهت خدمت بیشتر در جهت رفع مسائل مربوط به اعضا می باشد، لذا منتخبین محترم از هر طیف و گروهی که در هیأت مدیره حضور دارند می بایست ضمن احترام به تمام اعضای سازمان تلاش نمایند که کار سازمان نظام مهندسی بدون هیچ گونه وقفه ای ادامه یافته و خدمت به اعضا که در راس شعارهای تبلیغاتی ایشان بوده، در اولویت قرار گیرد و بدون سهم خواهی بتوانند در پیشبرد اهداف سازمان موفق باشند.

بدیهی است، ادامه این روند ضمن اینکه بر اساس مفاد قانون نظام مهندسی در تعارض با وظایف و تکالیف هیات است، ایجاد وضعیت کنونی زیبنده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس نمی باشد.

عدم تعیین هیات رئیسه سازمان به هر دلیل و به تبع آن بر زمین ماندن کارها و امورات جاری اعضا و معطل ماندن کار مردم نه تنها موجب تضییع حقوق تمامی اعضای سازمان و مردم می شود که دلسردی و نا امیدی شرکت کنندگان در انتخابات پرشور نهمین دوره ی هیات مدیره را در پی دارد.

لذا انتظار می رود که اعضای محترم هیات مدیره سازمان به دور از هرگونه تفرقه، خودخواهی و خود شیفتگی در اسرع وقت نسبت به انتخاب هیئت رییسه اقدام تا در روند خدمت رسانی به مردم شریف استان و اعضای محترم سازمان خللی بوجود نیاید.

در پایان اعلام می دارد، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس کمافی السابق در کنار اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز استان می باشد.

«سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس»

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان