کد خبر: ۱۵۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

ازتهدید شاکی با دسترسی غیرمجازتا پلمب ۲۸ واحد صنفي متخلف درکوار

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، ، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.

كشف ترياك در منزلي در شيراز
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف 68 كيلو و 350 گرم ترياك در بازرسي از يك منزل شخصي در يكي از محلات شهرستان شيراز خبر داد.

سيدموسي حسيني ، افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاري كاركنان پليس فرودگاه شيراز با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي مقداري ترياك در منزل خود در يكي از محلات شهرستان شيراز دپو كرده است كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل 68 كيلو و 350 گرم ترياك كشف كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با بيان اينكه در اين خصوص يك قاچاقچي دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، عنوان داشت: شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از فعاليت سوداگران مرگ گزارش آن را به پليس 110 اعلام كنند.

گردوهاي قاچاق به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي ني‌ريز از توقيف سواري پژو و کشف 405 کیلوگرم گردو و مغز خارجي قاچاق به ارزش 4 ميليارد و 400 میلیون ريال در آن شهرستان خبر داد.

سيدمحمد يوسفي ، بيان كرد: ماموران انتظامي ني‌ريز در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يك سواري پژو 405 مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودرو، 405 كيلوگرم گردو و مغز آن كه خارجی و قاچاق بود را كشف كنند.

فرمانده انتظامي ني‌ريز با بيان اينكه در اين راستا يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، افزود: ارزش اين محموله قاچاق برابر نظر كارشناسان، 4 ميليارد و 400 میلیون ريال میلیون  ريال برآورد شده است.

دستگيري 19 خرده فروش مواد مخدر در آباده

فرمانده انتظامي آباده از دستگيري 19 خرده فروش مواد مخدر در اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز طي دو هفته گذشته خبر داد.

سيدابوالفضل مسعودي ، با اعلام اين خبر بيان كرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با همکاري ساير رده هاي انتظامي ضمن كنترل محورهاي مواصلاتي به جهت پيشگيري از تردد و جا به جايي مواد مخدر، تعدادي از منازل و پاتوق هاي خرده فروشان را نيز شناسايي كردند.

وي ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگي با مقام قضائي موفق شدند در اين بازرسي‌ها، 33 کيلو ترياك و 165 گرم هروئين و شيشه را کشف و 19 خرده فروش مواد مخدر را نيز دستگير و تحويل مراجع قضائي دهند.

رئيس پليس شهرستان آباده تصريح کرد: در اين طرح‌ها يك مغازه به علت توزيع مواد مخدر پلمب و 8 دستگاه وسايط نقليه كه خرده فروشان به وسيله آن اقدام به تهيه و توزيع مي‌کردند نيز توقيف و به پارکينگ انتقال داده شد.

مسعودي با بيان اينکه برخورد جدي با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعاليت‌هاي مجرمانه را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 در اختيار پليس قرار دهند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوه ‌چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار گفت: با تلاش مأموران اين فرماندهي انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

لطف‌الله محمدی ، بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان  کوه‌چنار هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت پراید مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسی از این خودرو 2 عدد گیربکس به همراه قطعات اگزوز، یک دستگاه سرسیلندر، یک دستگاه موتور كاميون و 2 عدد پمپ هیدرولیک خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و یک نفر نيز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف 15 دستگاه ماینر قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف 15دستگاه استخراج ارز خارجي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

علیرضا نوشاد ، اظهار داشت: در پي کسب خبری مبنی بر نگهداری تعدادی ماینر در 3 واحد مسکونی در بخش جنت این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از بررسي موضوع و انجام تحقيقات ميداني محل‌های مورد نظر را شناسایی و با هماهنگي مرجع قضائي به آن مكان‌ها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی داراب با بيان اينكه در بازرسی از اين مكان‌ها 15دستگاه استخراج ارز خارجي قاچاق کشف و 2 نفر نيز دستگير شدند، تصريح كرد: کارشناسان ارزش این اقلام غیرمجاز را 2 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف گازوئیل قاچاق درلارستان
 
فرمانده انتظامي لارستان از کشف 11 هزار و 200 لیتر گازوئیل قاچاق  توسط ماموران اين فرماندهي خبر داد.

داود امجدی ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي و همچنين جلوگيري از هدر رفت سرمايه‌هاي ملي، ماموران انتظامی لارستان طرح برخورد با خودروهای حامل سوخت قاچاق را در سطح شهرستان با تمام توان به مرحله اجراء در آوردند.

وي افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتی به 2 دستگاه کامیون مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف كردند.

فرمانده انتظامي لارستان با بیان اينكه در بازرسی از این خودروها 11 هزار و 200 لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: در اين خصوص 2 نفر راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.  

امجدي با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش سوخت‌هاي مکشوفه را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: پلیس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.

تهدید شاکی با دسترسی غیرمجاز

 
فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی و دستگیری فردي خبر داد که پس از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی شاکی وی را تهدید می‌کرد.

محمدهاشم قسام ، در تشریح این خبر بيان كرد: با ارجاع پرونده‌ای قضائی مبنی بر تهدید زنی جوان به انتشار تصاویر شخصی‌اش توسط فردی ناشناس از طریق فضای مجازی، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وي افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد ناشناس لینک آلوده و مخربی را برای شاکی ارسال که پس از گشوده شدن لینک، وی به اطلاعات شخصی آن دسترسی و آن را دستاویزی برای تهدید قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی افسران پلیس فتا موفق شدند عامل تهدید و ایجاد مزاحمت را شناسایی و آن را دستگیر کنند.

قسام از تحویل متهم به دادسرا گفت و به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از بازکردن لینک‌های ناشناس که برای شما ارسال می‌شود جدا خودداری كنيد.

پلمب 28 واحد صنفي متخلف درکوار

فرمانده انتظامي کوار گفت: در ساماندهي و برخورد با واحد‌هاي صنفي متخلف، 85 واحد مورد بازديد ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

سیدرحمان هاشمی، بيان کرد: با راه‌اندازي گشت تلفيقي، ماموران پليس امنيت عمومي با همكاري بازرسان اتحاديه صنوف و صنعت، معدن و تجارت 85 واحد صنفي را در سطح شهرستان مورد بازديد قرار دادند.

وي تصريح كرد: در اين زمينه 28 واحد صنفي به علت عدم رعايت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنين گرانفروشي پلمب و به 35 واحد صنفي ديگر اخطاريه صادر شد.

فرمانده انتظامي کوار ضمن تاكيد بر ادامه طرح هاي نظارت بر اماکن و صنوف و قدرداني از همكاري خوب شهروندان با پليس، از مردم خواست در صورت مشاهده و يا برخورد با تخلفات صنفي، موضوع را بلافاصله به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

موتورسیکلت قاچاق روانه پاركينگ شد

فرمانده انتظامي شهرستان اقليد از کشف يك دستگاه موتورسيکلت خارجي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 ميليون ريال خبر داد.

مراد صارمي ، بيان كرد: در پي کسب خبري مبني بر نگهداري يک دستگاه موتورسيکلت قاچاق در منزل يكي از شهروندان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان اقليد خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و مالك موتورسيكلت خود را براي سير مراحل قانوني تحويل پليس داد.
صارمي خاطر نشان كرد: كارشناسان ارزش موتورسيکلت مذكور را یک میلیارد و 500 ميليون ريال برآورد كرده‌اند.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان