کد خبر: ۱۵۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

احیای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار می گیرد/ حمایت از گروه های مردمی و آتش به اختیار در حوزه فرهنگ

قانعی با بیان اینکه احیای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: در نظر داریم حضور متخصصین و شایستگان عرصه فرهنگ در مساجد فارس را پررنگ کنیم. موسسات فرهنگی و گروههای آتش به اختیاری که طی سالیان گذشته بدون هیچ چشم داشتی توانستند بار فرهنگی این جامعه را به دوش بکشند نیز مورد حمایت قرار خواهند کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حمیدرضا قانعی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آیین تودیع و معارفه مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس اظهار کرد: انقلاب اسلامی شعار اصلی خود را موضوع فرهنگ قرار داده است و این انقلاب درصدد است که خود را با تکیه بر عنصر فرهنگ در عرصه های جهانی، بیشتر به رخ بکشد.

وی اضافه کرد: ما در طول ۴۲ سال گذشته شاهد این هستیم که زحمات بسیاری در عرصه های مختلف اقتصاد، ‌سیاست و فرهنگ کشیده شده است اما اگر در این حوزه ها به نتایج قابل توجهی نرسیدیم به دلیل کمرنگ شدن مردم در این عرصه ها است.

وی با بیان اینکه احیای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: در نظر داریم حضور متخصصین و شایستگان عرصه فرهنگ در مساجد فارس را پررنگ کنیم. موسسات فرهنگی و گروههای آتش به اختیاری که طی سالیان گذشته بدون هیچ چشم داشتی توانستند بار فرهنگی این جامعه را به دوش بکشند نیز مورد حمایت قرار خواهند کرد.

قانعی با اشاره به اینکه اگر امروز فارس در قله فرهنگ و هنر ایستاده است به خاطر زحمات اهالی فرهنگ و هنر است و هیچ کس نمی تواند منکر این مسئله باشد، اضافه کرد: کارشناسان و کارمندان خدوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سهم بسزایی در بالندگی فرهنگ و هنر دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: جا دارد از مدیران، بزرگان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر تشکر و قدردانی داشته باشم و من همواره قدردان زحمات اهالی فرهنگ و هنر خواهم بود و تکریم و ارتقا کارمندان محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولویت کاری بنده خواهد بود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان