کد خبر: ۱۵۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰
پاسخ شفاف استاندار فارس در مورد ملاقات با یک سرمایه گذار:

مطالب مطرح شده در مورد عدم پذیرش سرمایه گذار، ناقص است/ دولت در جذب سرمایه گذاران عزم جدی دارد

استاندار فارس به شبهات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص عدم پذیرش یک سرمایه گذار پاسخ داد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران و مشارکت بخش خصوصی از اولویت های دولت سیزدهم است، اظهار داشت: چندی پیش مطلبی به نقل از وزیر محترم گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در ارتباط با وقت دهی به یک سرمایه گذار در استان فارس مطرح شده که به نظر می رسد مطالب مطروحه، نیاز به توضیح بیشتری دارد.
استاندار فارس در توضیح اصل ماجرای مذکور گفت: سرمایه گذاری که مد نظر وزیر محترم است، دارای تابعیت مضاعف بوده و طبق قانون باید از دستگاه های مرتبط استعلام لازم صورت می‌گرفت و استانداری فارس نیز این اقدامات را انجام داد.

ایمانیه با ابراز تعجب از بازنشر خبر عدم پذیرش سرمایه گذار مربوطه افزود: پس از اعلام موضوع به وزیر محترم و پاسخ مثبت ایشان در خصوص انجام استعلام، ظرف مدت ۴۸ساعت و در سریع ترین زمان ممکن، دیدار با سرمایه گذار مذکور انجام شد اما جای بسی تعجب است که مطلب به گونه ای دیگر انتقال داده شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مورد حجم سرمایه گذاری این سرمایه گذار  نیز مطالب ناقض درج شده است، بیان کرد: حجم سرمایه گذاری مورد نظر سرمایه گذار موصوف بسیار متفاوت از رقم ذکر شده می باشد.

وی با تاکید مجدد بر اینکه پیگیری های لازم در موضوعات سرمایه‌گذاری  با جدیت از جانب استانداری فارس انجام شده است، افزود: باز نشر این خبر پس از یک ماه آن هم با اطلاعات ناقص، سوال برانگیز بود.

استاندار فارس با بیان اینکه دولت از سرمایه گذاران حمایت جدی و حقیقی دارد، اظهار داشت: در دو ماهی که از شروع به کار دولت جدید  در استان می گذرد، رویکرد جدی در حمایت از سرمایه گذاری، اشتغال و رفع موانع تولید داشته ایم که این رویکرد، مورد تایید و اذعان صاحب نظران است.
انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان