کد خبر: ۱۵۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۶ آذر ۱۴۰۰
رئیس هیئت والیبال شهرستان مرودشت در گفتگو با شیرازه خبر داد:

پیروزی سه بر یک والیبالیست های مرودشتی برابر تیم ستاره طبرستان نوشهر

در ادامه مسابقات سری A لیگ دسته اول والیبال آقایان کشور تیم تخت جمشید مرودشت تنها نماینده فارس در این رقابتها تیم ستاره طبرستان نوشهر را سه بر یک شکست داد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه،سید آیت الله موسوی رئیس هیئت والیبال شهرستان مرودشت و مدیر اجرایی تیم والیبال تخت جمشید این شهرستان، عصر امروز ۲۶آذر ماه در گفتگو با خبرنگار شیرازه از پیروزی سه بر یک این تیم خبر داد و گفت: در ادامه مسابقات سری A لیگ دسته اول والیبال آقایان کشور تیم تخت جمشید مرودشت تنها نماینده فارس در این رقابتها تیم ستاره طبرستان نوشهر را سه بر یک شکست داد.

وی با بیان اینکه این رقابت عصر امروز در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، برگزار شد، افزود: این مسابقه در هفته هفتم دور رفت برگزار گردید.

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه تیم جوان که با حمایت رشیدی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی و همکاری برخی از صنایع این شهرستان راه اندازی شده است در ابتدای کار به دلیل گستردگی میدان و جوانی تیم با یکی دو باخت مواجه شد، اما علیرغم خلف وعده ها کم کم تیم به شرایط خوب خود نزدیک شد.


مدیر اجرایی تیم والیبال تخت جمشید مرودشت با بیان اینکه این تیم جوان نشان داده که در آینده می‌تواند موفقیت‌های چشمگیری را برای استان به ارمغان بیاورد اظهار کرد:  البته مسئولین استان هم باید از این تیم حمایت کرده و به این باور برسند که این تیم متعلق به استان است و موفقیت های حاصل از افتخارات ورزش فارس به شمار می رود.

گفتنی است که تیم والیبال تخت جمشید مرودشت به مدیر عاملی محمد حسین عسکری، مدیریت اجرایی سید آیت اله موسوی و سرمربی گری علی رضایی هفته گذشته نیز در یک رقابت سخت تیم چالوس را سه بر صفر شکست داد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان