کد خبر: ۱۵۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

از توقيف پژو حامل قاچاق در كوار تا كشف كالاي قاچاق ميلياردي در آباده

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.

كشف موتورسيكلت قاچاق در"شيراز" 

فرمانده انتظامي "شيراز" از كشف يك دستگاه موتورسيكلت خارجي قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد. 

 "فرج شجاعي"، در تشريح جزئيات اين خبر بيان كرد: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران كلانتري "27 گلستان" با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردی در منزل شخصي خود در شهرک " گلستان" اقدام به نگهداري يك دستگاه موتورسیکلت خارجي قاچاق مي‌كند كه موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند يك دستگاه موتورسيكلت خارجي فاقد مدارك، یک قبضه سلاح کمری غیرمجاز و ۱۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را كشف كنند.

فرمانده انتظامي "شيراز" با بيان اينكه كارشناسان ارزش موتورسيكلت مكشوفه را يك ميليارد ريال برآورد كرده‌اند، گفت: در این راستا 2 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

برخورد كاميون  با سواري پژو با 2 كشته و يك مجروح

رئيس پليس راه شمالي استان گفت: بر اثر برخورد كاميون با سواري پژو در محور مواصلاتي "پاسارگاد-شيراز"، 2 نفر كشته و يك نفر نيز مجروح و راهي بيمارستان شد.

"عبدالهاشم دهقاني" ، بيان كرد: از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يك فقره تصادف فوتي در محور مواصلاتي "پاسارگاد-شيراز" اعلام و ماموران سريعا به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي افزود: ماموران پليس‌راه در بررسي‌هاي اوليه مشاهده کردند سواري پژو 405 با 2 سرنشين با يك دستگاه كاميون با 2 سرنشين به شدت برخورد كرده است.

رئيس پليس راه شمالي استان با اشاره به اينكه در اين حادثه راننده و سرنشين سواري فوت و سرنشين كاميون نيز مجروح و راهي بيمارستان شد، گفت: كارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع اين حادثه را تخطي از سرعت مطمئنه از سوي راننده پژو اعلام كردند.

پليس "كوه‌چنار" 49 كيلو ترياك كشف كرد

فرمانده انتظامی "كوه‌چنار" گفت: با تلاش مأموران اين فرماندهي 49 کیلو و 500 گرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه كاميون كشف شد. 

 "لطف‌الله محمدي" ، بيان كرد: روز گذشته مأموران انتظامي "كوه‌چنار" حين گشت زني در محورهاي روستايي اين شهرستان به يك دستگاه كاميون مشكوك و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف كردند.

وي خاطر نشان كرد: در بازرسي از اين كاميون 49 کیلو و 500 گرم ترياك كشف و راننده نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامی "كوه‌چنار" با بيان اينكه راننده پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، تصريح كرد: برخورد با قاچاقچيان به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي است.

كشف كالاي قاچاق ميلياردي در"آباده"

فرمانده انتظامي شهرستان "آباده" از توقيف يك دستگاه اتوبوس و كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 100 ميليون ريال خبر داد.

 "سيدابوالفضل مسعودي"، بيان كرد: ماموران انتظامي "آباده" در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را براي بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اين اتوبوس يك هزار و 176 ثوب پوشاك، یک دستگاه سشوار ایستاده آرایشگاهی، 2 دستگاه آبمیوه گیری، 2 دستگاه کالسکه، 5 جفت کفش و 2 عدد کیف خارجي قاچاق و فاقد مجوز گمركي کشف کردند.

فرمانده انتظامي آباده با اشاره به اينکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر كارشناسان، يك ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد كرده‌اند، گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

كشف بيش از 11 كيلو ترياك در"ني‌ريز"  

فرمانده انتظامي شهرستان "ني‌ريز" از کشف 11 كيلو و 400 گرم ترياک در بازرسي از سواري پرايد خبر داد.

 "سيد‌محمد يوسفي" ، در تشريح اين خبر بيان كرد: مأموران انتظامي "ني‌ريز" حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان، به يك سواري پرايد مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

وي اظهار داشت: مأموران در بازرسي از اين خودرو 11 كيلو و 500 گرم ترياک که به طرز ماهرانه‌اي در باك جاسازي شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "ني‌ريز" با بيان اينكه در اين رابطه يك نفر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

دستگیری 3  سارق و کشف 20 فقره انواع سرقت  

فرمانده انتظامی "خرامه" از دستگیری 3 سارق و کشف 20 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد. 

 "زمان الله کریمی" ، در تشریح این خبر بيان كرد: در پي وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان خرامه، شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور کار مأموران  انتظامی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از انجام اقدامات فني و تخصصي موفق شدند در اين خصوص 3 سارق حرفه‌اي را شناسايي و آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

 "کریمی" با بيان اينكه متهمان در بازجویی اوليه به 20 فقره سرقت از اماكن خصوصي، درون خودرو، منزل و ساير سرقت‌ها اقرار کردند، عنوان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دپو سيگار قاچاق در "شيراز" لو رفت 

فرمانده انتظامي "شيراز" از کشف 506 هزار و 800 نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال خبر داد.

 "فرج شجاعي"، بيان كرد: ماموران يگان امداد شيراز با اقدامات فني و تخصصي از دپو سيگار قاچاق در انبار منزلي واقع در يكي از محلات اين شهرستان مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن انبار موفق شدند 506 هزار و 800 نخ سيگار خارجي قاچاق را كشف كنند.

فرمانده انتظامي "شيراز" با بيان اينكه تلاش براي شناسايي و احضار متهم در دستور كار پليس است، تصريح كرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش سيگارهاي مکشوفه 5 میلیارد ريال برآورد شده است.

توقيف پژو حامل قاچاق در "كوار" 

فرمانده انتظامي "كوار" از توقيف سواري پژو حامل 2 ميليارد و 400 ميليون ريال کالاي قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 

 "سیدرحمان هاشمی"، اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان كوار حين گشت زني در محورهاي مواصلاتي به يك سواري پژو 405 حامل بار مشكوك و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو ۵۹۰ قطعه حصیری اگزوز خودروهای خارجی قاچاق و فاقد مدارك قانوني كشف و راننده نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان كوار با بيان اينكه راننده پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد، تصريح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهاي مکشوفه 2 ميليارد و 400 ميليون ريال برآورد شده است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان