کد خبر: ۱۵۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۲ دی ۱۴۰۰
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس:

احزاب با هر گرایش سیاسی اجازه فعالیت در چارچوب قانون را دارند

محبی پور گفت: احزاب با هر گرایش سیاسی اجازه فعالیت در چارچوب قانون را دارند؛چرا فعالیت احزاب نشاط سیاسی را به وجود می آورد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در گفتگو با اصحاب رسانه در لار گفت: فرماندار جدید لارستان باید به جریانات مردمی، تیم های ورزشی، سمن ها، خیرین، گروه های جهادی توجه ویژه داشته باشد.

وی همچنین اظهار داشت: احزاب سیاسی شناسنامه دار و شناخته شده اجازه فعالیت دارند. احزاب باید جامعه را نقد کرده و نامزدهای انتخاباتی را وارد صحنه کنند.

بنابه گفته محبی پور، که توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حق مردم جنوب فارس است و توسعه مناطق از اهداف استانداری است. مطالبات مردم که مطابق قانون باشد باید پیگیری شود.

معاون سیاسی استانداری فارس تقویت رابطه بین دولت و مردم و تقویت جریان انقلابی را از اهم اقدامات استانداری دانست. محبی پور از مسئولان به ویژه فرماندار جدید لارستان درخواست کرد که باید در دوران مسئولیت خود برای انقلاب کادرسازی کند و حتی انتظار است بعد از پایان زمان فرمانداری از بین نیروهای بومی چندین مدیر انقلابی به استان و کشور معرفی شوند.

محبی پور ضمن سپاسگزاری از حضور مردم ۴ شهرستان لارستان، اوز، گراش و خنج در آئین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید و همچنین مردم شهرستان های کازرون، کوار و خرامه که در این آئین شرکت داشته با صراحت گفت: حفظ و ارتقاء وحدت و همبستگی باید در اولویت کار مسئولان باشد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان