کد خبر: ۱۵۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۲ دی ۱۴۰۰

اقامه نماز طلب باران در تمام نقاط فارس

نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، جامعه روحانیت شیراز و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس طی بیانیه‌ای از عموم مردم این استان جهت اقامه نماز طلب باران دعوت به عمل آوردند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، با توجه به کاهش شدید نزول باران در استان فارس در سال جاری، نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، جامعه روحانیت شیراز و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس طی بیانیه‌ای از عموم مردم این استان جهت اقامه نماز طلب باران دعوت به عمل آوردند.

در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ هُوَ الّذیِ یُنَزَّلُ الغَیُثَ مِن بَعدِ مَا قَنَطوُا وَ یَنشُرُ رَحمَتَهُ وَ هُوَ الوَلِیُّ الحَمیدُ؛ و اوست خدایی که باران را پس از نومیدی خلق فرو می فرستد و رحمت خود را می گستراند و او سرپرست واقعي و ستوده است».

مردم شریف، مؤمن و خداجوی استان ولايتمدار فارس

باتوجه به عدم بارش رحمت الهی در سال زراعی جاری به استحضار می‌رساند  نماز طلب و درخواست نزول باران و رحمت الهی ان‌شاءالله روز دوشنبه، مورخ ۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سراسر استان پهناور فارس اقامه خواهد شد و اين مراسم در سومين حرم اهلبيت در ايران اسلامی شهر شهيدپرور شيراز در صحن مطهر حرم حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ رأس ساعت ٩ صبح برگزار مي‌گردد و از عموم مردم مؤمن و ولایتمدار دعوت به‌عمل می‌آید.

ان‌شاءالله با حضور خاضعانه و گسترده خود و توسل و دعای خالصانه به درگاه قادر متعال شاهد  نزول رحمت الهی باشیم.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان