کد خبر: ۱۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

مدیر جدید شرکت مخابرات فارس معرفی شد

پس از یک دهه مدیریت مسئول پیشین شرکت مخابرات استان فارس مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

در این جلسه که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مقامات محلی استان فارس برگزار شد، عبدالعظیم قنبریان به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس معرفی و از تلاش‌های چنگیز امیری مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل شد.
در این مراسم مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان فارس اظهار داشت: در مدت یک دهه اخیر 8 هزار و 673 طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار و 791 میلیارد ریال افتتاح شده است.
چنگیز امیری ادامه داد: به طور میانگین در هر روز دو طرح مخابراتی در استان فارس در مدت 10 ساله گذشته افتتاح و بهره‌برداری شده است.
امیری بیان کرد: در این مدت همچنین تعداد شماره‌های منصوبه از 660 هزار شماره به یک میلیون و 800 هزار شماره افزایش یافته است.
وی افزود: همچنین در دهه اخیر صد درصد شهرها از تلفن ثابت برخوردار شده و واگذاری در آنها به روز‌رسانی شده است.
مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان فارس تصریح کرد: در مدت 10 سال گذشته تعداد شماره‌های تلفن همراه از 160 هزار شماره به 3 میلیون و 450 هزار شماره افزایش یافته که صد درصد شهرها دارای پوشش تلفن همراه شده است و 58 درصد جاده‌های بین فرمانداری‌ها، دارای پوشش تلفن همراه شده‌اند.
امیری بیان کرد: در زمینه شبکه‌های فیبر نوری در 10 سال گذشته 439 کیلومتر فیبر نوری در فارس فعال بود که امروز به 9 هزار و 213 کیلومتر افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: میزان پهنای باند مصرفی دیتا در استان فارس از 9،5 مگابایت بر ثانیه در سال 80 به 7،43 مگابایت در ثانیه ارتقا یافته است.

نظرات بینندگان