کد خبر: ۱۵۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۴ دی ۱۴۰۰
مسئول کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس:

پیشتازی کازرون در مبارزه و دفاع مقدس در تاریخ ایران بی نظیر بوده است

آل علی بیان کرد: شهر کازرون در یک روز میزبان ۷۸ لاله پرپر شده بود و همزمان بدرقه راه صدها نفر از جوانان رشیدش به سوی جبهه‌های حق علیه باطل نیز بوده است که این اتفاق در تاریخ انقلاب اسلامی و پیشتازی کازرون در مبارزه و دفاع مقدس بسیار مهم و در ایران بی نظیر بود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سید مرتضی آل علی مسئول کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: سالروز شهادت ۷۸ شهید پرافتخار در ۴ دی ۱۳۶۵در واقع اوج قله رفیع ایثار و سرافرازی مردم ولایتمدار کازرون  را در دوران دفاع مقدس نشان داد.

وی در این خصوص اضافه کرد: شهری در یک روز میزبان ۷۸  لاله پرپر شده و همزمان بدرقه راه صدها نفر از جوانان رشیدش به سوی جبهه‌های حق علیه باطل بود و این اتفاق در تاریخ انقلاب اسلامی و پیشتازی کازرون در مبارزه و دفاع مقدس بسیار مهم و در ایران بی نظیر بود.

مسئول کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس تصریح کرد: حماسه دلاوری‌ها و از خود گذشتگی‌های مردم شهید پرور کازرون ، در اینروز  با تشییع پیکرهای گلگون کفن ۷۸ شهید عملیات کربلای ۴ ،  بر همگان جلوه گر شد تا به پاس تمام راد مردی‌ها ، ایثارگری‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان خطه‌ی انقلابی، ایثار و مقاومت، این روز به روز " کازرون " استان فارس نامگذاری گردد.

آل علی در پایان سخنان خود با تبریک این روز گفت: از خداوند منان علو درجات را برای تمامی شهدای کشور بویژه شهدای عملیات کربلای ۴ ؛ و اجر و پاداش معنوی برای خانواده های معزز شهدا  خواستارم و امیدوارم بتوانیم در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا صادقانه گام برداریم.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان