کد خبر: ۱۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

برطرف شدن محدودیت‌های همکاری با نهادهای دولتی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برطرف شدن تمام محدودیت‌های همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در کشور خبر داد.

صابر فیضی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت مخابرات استان فارس اظهار داشت: از زمانی که خصوصی‌سازی در مخابرات صورت گرفت با برطرف شدن محدودیت‌ها آماده هر نوع همکاری با نهادهای مختلف دولتی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم.
فیضی بیان کرد: پیش از این برای ارائه خدمات به دستگاه‌های مختلف نمی‌توانستیم آنطور که باید و شاید خدمات ارائه دهیم و از محدودیت‌هایی برخوردار بودیم.
وی بیان کرد: شرکت مخابرات آماده است با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به‌روزترین خدمات در عرصه فناوری و اطلاعات را به دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اداری ارائه دهد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف شرکت مخابرات ایران رضایت‌مندی مشتریان است و این موضوع را نیز به عنوان یک اصل اولویت‌دار در برنامه قرار داده‌ایم.
در این جلسه مشاور عالی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در سخنانی بیان داشت: مدیران باید طوری در دوران مدیرت خود برنامه‌ریزی داشته باشند که بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.
حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری خاطرنشان کرد: مدیر جهادی و تلاش‌گر این نیست که کلید درب اتاق خود را با ساعت اداری بچرخاند بلکه باید تمام وقت در خدمت مردم باشد.
طاهری ادامه داد: یک مدیر پس از آغاز فعالیت‌های مدیرتی خود نباید طوری برخورد کند که مردم از وی ناراضی باشند بلکه باید شیوه انبیای الهی را در مدیرت خود به کار گیرد.
به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات 10 ساله چنگیر امیری مدیرعامل سابق مخابرات استان فارس تجلیل و عبدالعظیم قنبریان که پیش از این مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان بوده است به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان فارس معرفی شد.

نظرات بینندگان