کد خبر: ۱۵۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

بارش ٢ میلیمتری باران در شیراز

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: با توجه به فعالیت سامانه اخیر بارشی در شهر شیراز شاهد بارش ۲ و ۲ دهم میلی متری باران در شیراز بودیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌ها فعالیت سامانه اخیر بارشی که در شیراز و استان فارس فعال بود میزان بارندگی در شهر شیراز  ۲.۲ دهم میلی متر گزارش شده است.

قطره سامانی تصریح کرد: میزان بارندگی که در پایگاه هواشناسی شهرک گلستان نیز دایر است بارش یک و پنج دهم میلیمتری را ثبت کرده است.

بنابه گفته مدیر کل هواشناسی فارس، میزان بارش در اردکان نیز ۲.۲ دهم میلیمتر گزارش شده و شهرستان‌های فیروزآباد و نورآباد ممسنی نیز یک و چهار دهم میلیمتر باران را گزارش کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های منتشر شده شهرستان اردکان با ٧٨ و هفت دهم میلیمتر بیشترین میزان بارش را ثبت کرده و پس از آن نیز شهرستان‌های نظیر اقلید، نورآباد ممسنی، بوانات و درودزن بیشترین میزان بارش را در فارس داشته‌اند.

قطره سامانی گفت: شهرستان‌های جهرم، لار و گراش در سال زراعی امسال بودن باران بوده و زرین دشت نیز تنها دو ۲دهم میلیمتر بارش را تجربه کرده است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان