کد خبر: ۱۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۷ دی ۱۴۰۰
فرمانده سپاه گراش در گفتگو با «شیرازه»:

شهید سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت امام (ره) و دانش آموخته دانشگاه ولایت بوده است

وحید ستاری در تشریح برنامه های سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان گراش گفت: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت امام (ره) و دانش آموخته دانشگاه ولایت بوده است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار شیرازه در این شهرستان در تشریح برنامه های سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان گراش گفت: مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای تبیین در جامعه باید در عمل ساری و جاری شود.

وی بر نیاز گفتمان سازی مکتب مقاومت و شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: کار فرهنگی و مذهبی در جامعه فعالیتی است که نگرش ها و رویکردها را به سمت نورانیت وتعالی تغییر می دهد و فعالین فرهنگی باید با دقت و توجه بیشتر ومهارت واولویت بندی به آن بپردازنند.

ستاری با بیان اینکه  همه ما بایستی اندیشه والای شهید سلیمانی را در جامعه معرفی نماییم  گفت: متولیان امر و سخنوران نیاز است بیشتر به اندیشه حاج قاسم بپردازند و صرفا بسنده به بیان خاطرات ننمایند چونکه نزدیک کردن سبک زندگی جامعه امروز به این مکتب نورانی هدف غایی هست.

وی افزود: مکتب و میراثی که سردار سلیمانی و جبهه مقاومت بر جای گذاشت به راحتی به دست نیامده است وحاصل سالها مجاهدت و ولایتمداری ،پاکی وصداقت ایشان است و امروز دنیای غرب از مطرح شدن اسطوره های ما و جبهه مقاومت هراس دارد.

فرمانده سپاه گراش ادامه داد: سردار سلیمانی در میدان دیپلماسی خردمند، با علم و فرزانه بود و همچنین در میدان دلدادگی هم به‌گونه‌ای بود که خانواده شهدا و فرزندان شهدا او را همچون پدری مهربان می‌دانستند و انصافا ایشان نمونه واقعی "اشداء علی الکفار رحماء بینهم" بودند.

بنابه گفته این مقام نظامی، مجموعه حوزه ها وپایگاههای بسیج شهرستان به کمک سایر نهادهای فرهنگی شهرستان در ایام شهادت سردار دلها قریب به بیست برنامه متنوع اجرایی خواهد شد .

وی در پایان اشاره کرد: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب حضرت امام (ره) و دانش آموخته دانشگاه ولایت و تربیت یافته نظام انقلاب اسلامی بود و این یکی از رمزهای موفقیت و سربلندی شهید بزرگوار بود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان