کد خبر: ۱۵۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۷ دی ۱۴۰۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبرداد:

امدادرسانی به ۳ هزارحادثه دیده توسط امدادگران هلال احمر فارس

درویشی گفت: در ۹ ماه گذشته، در فارس به ۱۰۷۴ فقره حادثه امداد رسانی شده است.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به انجام عملیات امدادرسانی به ۱۰۷۴ فقره حادثه در ۹ ماه گذشته، از ارائه خدمات امدادی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در این مدت خبرداد.

 درویشی با اشاره به اینکه ۶۶۴ مورد از حوادث ۹ ماه گذشته جاده‌ای بوده است، گفت: از مجموع این حوادث، ۲ مورد برف و کولاک، ۱۹ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵۷ مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، ۷۹ مورد خدمات حضوری، ۵ مورد خدمات مناسبتی، ۷ مورد دریایی و ساحلی، ۹ مورد زلزله، ۹ مورد کارگاهی و صنعتی، ۱۵۴ مورد کوهستان، یک مورد هوایی و ۶۸ مورد شهری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه در این مدت ۳۵۰۴ نفر حادثه دیده‌اند، خاطرنشان کرد: از این میان ۲۹ نفر در برف و کولاک و ۲ هزار و ۶ مورد در جاده، ۸۱۰ تن در سیل و آبگرفتگی، ۱۳۵تن در آتش سوزی جنگل و مراتع، ۸۹ مورد خدمات حضوری، ۶ مورد خدمات مناسبتی، ۹ مورد حوادث ساحلی دریایی، ۱۳ تن در صنعتی و کارگاهی، ۲۴۲ نفر در حوادث کوهستان و همچنین ۱۶۵ نفر در حوادث شهری از خدمات جمعیت هلال احمر فارس بهره‌مند شدند.

درویشی ادامه داد: در مجموع این حوادث امدادگران ۱۰۴ نفر را سرپایی درمان و ۳۵۵ نفر را توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل کردند و به ۴۳ نفر خدمات اسکان اضطراری دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر فارس گفت: ۱۲۰۱ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث اعزام و ۴۱۶۳ نفر نیروی عملیاتی و ۷۰۶ دستگاه آمبولانس در همین راستا به کارگیری شدند و ۱۹۷ مورد نیز عملیات رهاسازی به وسیله ست هیدرولیک توسط امدادگران انجام شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان