کد خبر: ۱۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

تدارک دانشگاه‌های فارس برای سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه‌های گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد.
سید مصطفی موسوی، مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، ۷ دی در جلسه ستاد دانشجویی گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به تشریح برنامه‌های این مناسبت در دانشگاه‌های استان فارس پرداخت و بر ضرورت تبیین ابعاد مکتب شهید قاسم سلیمانی برای ترویج اندیشه و تفکر مکتبی این شهید والامقام تأکید کرد.

وی از برگزاری مسابقه بزرگ چله گفتمان‌سازی مکتب حاج قاسم، در موضوعات هنری و ادبی و رسانه‌ای گرامیداشت سومین یادواره شهدای دانشجوی فارس خبر داد و افزود: دوره شمس (شاگردان مکتب حاج قاسم) به مدت ۲ روز برگزار شد و در ادامه آن به مدت ۵ روز دوره و اعزام نفرات برتر به کرمان برای زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم داشت.

مدیر فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه یادواره شهدای جبهه مقاومت به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های این استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های روایتگری با موضوع حاج قاسم سلیمانی، بازدید و سرکشی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و ویژه برنامه روایت یک فاتح با محوریت بررسی آثار شهادت حاج قاسم سلیمانی بر منطقه و جهان برگزار می‌شود.

موسوی از برگزاری سلسله نشست‌هایی با موضوعات مؤلفه‌های مکتب سلیمانی و بررسی شعار تربیت سلیمانی‌ها خبر داد و تصریح کرد: نشست مجازی با موضوع گفتمان انقلابی سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه بصیرت در مکتب حاج قاسم از برنامه‌های دیگر گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه‌های استان فارس است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های بررسی شخصیت نظامی حاج قاسم و عرفان عملی در مکتب حاج قاسم گفت: برگزاری کارگاه و دوره سردار بدون مرز( تبیین مکتب حاج قاسم) و مسابقه راه بی پایان ( مسابقه از وصیت‌نامه حاج قاسم) از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری پویش به وقت بیست و یک و سایر پویش‌ها و همچنین رزمایش توئیتری با هشتک انتقام سخت خبر داد و افزود: همایش استانی بیعت دانشجویان با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با حضور سخنرانان کشوری و همچنین فراخوان مسابقات هنری در قالب‌های شعر، دلنوشته، کلیپ و ارسال صوت با موضوع سردار دل‌ها و... در استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان