کد خبر: ۱۵۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۸ دی ۱۴۰۰
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس:

سایت جدید تلفن همراه در مجموعه تاریخی، گردشگری تخت جمشید راه اندازی شد

سهرابی از راه اندازی سایت جدید همراه اول در تخت جمشید به منظور ایجاد پوشش بهینه اینترنت پرسرعت جهت استفاده گردشگران در این مجموعه تاریخی، گردشگری خبر داد.
​به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: تخت جمشید یک مقصد گردشگری منحصر به فرد در کشور است و این مکان نیازمند خدمات مطلوب و بروز ارتباطی است تا شرایط مناسب تری برای گردشگران فراهم باشد و امروز با بهره برداری از سایت جدید تلفن همراه دغدغه بازدید کنندگان جهت برقراری تماس های تصویری و دسترسی به اینترنت پرسرعت سیار در این مجموعه تاریخی مرتفع شد. 


سهرابی افزود: برای راه اندازی این سایت مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ای اپراتور اول هزینه شده است و راه اندازی این سایت علاوه بر تقویت ارتباطات در این مجموعه، نیاز ارتباطی گردشگران در روزهای تعطیل به ویژه ایام نوروز را که به علت افزایش ترافیک شبکه گاهاً موجب اختلالاتی در ارتباطات را موجب می گردید برطرف خواهد کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از مساعدت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس و اهتمام همکاران مخابرات استان و شرکت ارتباطات سیار برای احداث این سایت تشکر کرد.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان