کد خبر: ۱۵۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۰
نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز خبر داد:

بازآفرینی و بهسازی پایانه رها شده در انتهای شهرک سعدی در دستور کار مجدد قرار گرفت

فرخ زاده عضو شورای شهر شیراز به همراه مدیران شهرداری و مشاورین و یاوران شورای محله سعدی از پایانه نیمه کاره و رها شده در انتهای شهرک سعدی بازدید و معاونت معماری و شهرسازی را مکلف به تهیه طرح بازآفرینی و طرح ترافیکی ظرف دوماه کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد فرخ زاده نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز در بازدید از پایانه نیمه کاره و رها شده در انتهای شهرک سعدی مسیرهای دسترسی به این پایانه، نحوه بهره برداری، و کاربری های مورد نیاز شهرک سعدی مورد را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

 وی در این بازدید ضمن تاکید بر ایمن سازی ورودی و خروجی جاده خرامه بر ایجاد یک توقفگاه شبانه و استاندارد برای اتوبوسهای شهرک سعدی و کلبه و ساماندهی معابر این شهرک تاکید کرد.

فرخ زاده از نیاز مبرم راه اندازی فضای فرهنگی و ورزشی و مذهبی در شهرک سعدی و محرومیت چندین ساله با توجه به تعداد ساکنین این منطقه یاد کرد و مقرر گردید بخشی از این پایانه در بازآفرینی آتی به این کاربری ها تخصیص داده شود.

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت با تاکید بر اهمیت جهانی این سایت بین المللی و آرامگاه سعدی بر ساماندهی مشاغل مزاحم و بارفروشان تاکید و قرار شد طرحی برای راه اندازی بازارچه اینگونه مشاغل و متناسب با شأن این منطقه در قسمتی دیگر از این پایانه انجام پذیرد.


این عضو شورای شهر شیراز با تاکید بر نیاز جوانان این منطقه به فضای فعالیتهای ورزشی گفت: با توجه به بستر نسبتا آماده این پایانه و‌ کوه تراشی و‌ خاکبرداری های انجام شده، بخشی از این سایت به ورزش و سلامت منطقه تخصیص خواهد یافت.

 لازم به ذکر است معاونت معماری و شهرسازی مکلف به تهیه طرح بازآفرینی و طرح ترافیکی ظرف دوماه گردید.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان