کد خبر: ۱۵۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۱ دی ۱۴۰۰
امام جمعه کوار مطرح کرد:

شهید سلیمانی به تنهایی یک امت است / سه ویژگی برجسته حاج قاسم از نگاه رهبر

حجت الاسلام گشول شهید قاسم سلیمانی را یک مکتب و جریان دانست و گفت: شهید سلیمانی یک الگو ممتاز و به تنهایی یک امت است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بهار کوار، حجت الاسلام گشول امام جمعه شهرستان کوار با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از نگاه مقام معظم رهبری گفت: در بین همه عناصر ممتازی که در شخصیت ملکوتی، معنوی و جامع شهید حاج قاسم سلیمانی وجود داشت، سه عنصر بسیار برجسته بود: اول اخلاص (خدا خواهی، توجه به خدا، معنویت، دعا، تضرع، گریه در خلوت، نماز شب، سحر خیزی و پیوند عمیق با خداوند مهربان) که این ویژگی از ایشان یک شخصیت نورانی، لطیف و معنوی و اثر گذار ساخته بود و به دیگران هم همین اخلاص و معنویت را توصیه میکردند.

وی ادامه داد: دومین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی تدبیر و برنامه ریزی بود. ایشان برای تحقق اهداف جریان مقاومت و مبارزه با استکبار و تروریست برنامه داشت. ایشان دورنگر و آینده نگر بودند، رصد میکردند و تحرکات دشمنان را زیر نظر داشت و ضربه کارآمد و نهایی را بر دشمن وارد میکرد.

امام جمعه کوار سومین ویژگی این شهید عزیز را شجاعت و دلاوری دانست و گفت: ایشان به هیچ وجه از دشمن باکی به خودش راه نمیداد و در خطرناک ترین و دشوار ترین عملیات ها شرکت میکردند. در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار، دفاع از حرم و فرماندهی سپاه قدس هیچ گاه هیچ گونه بیم و ترسی نداشتند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان