کد خبر: ۱۵۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۱۰ دی ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی استان فارس:

هیچ مکتبی والا تر از مکتب شهید سلیمانی نیست/ ویژگی های ممتاز سردار دل ها زیر چتر ولایت تحقق یافت

حبیبی با بیان این نکته که همه ویژگی های ممتاز شهید سلیمانی زیر چتر ولایتمداری تحقق می یافت، ولایتمداری این قهرمان ملی را مثال زدنی دانست و گفت: دلیل وجه تمایز این شخصیت بزرگ را تبعیت محض از ولایت بود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، اولین شب از سلسله لایو های مجازی "دلتنگ فرمانده" با حضور سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس برگزار گردید. 

در این برنامه که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، سردار حبیبی با بیان ویژگی هایی از سردار سلیمانی بیان کرد: این شهید عزیز عامل ایجاد رعب در دل دشمنان خدا و آسایش دل دوستان و دلگرمی دل فرزندان شهدا بود. 

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه افزود: مرده آن کسی است که نامش به نکویی نماند اما شهید سلیمانی با تربیت هزاران سلیمانی زنده است و نامش تا ابد باقی خواهد ماند. 

وی با اشاره به عظمت و بزرگی سردار دل ها و نقش سازنده این‌شهید گرانقدر ها گفت: مکتب سلیمانی ، مکتبی است که همگان میتوانند از آن بهره ببرند؛ هرکسی با هر تفکر و عقیده ای قادر به پیروی از سردار سلیمانی است. 

حبیبی با تشریح ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی به این نکته اشاره کرد که جامعیت سردار سلیمانی به نحوی است که همگان به او می بالند؛ در فضای سیاست اگر سیاستمداری بخواهد حرفی بزند در مقابل تدبیر سیاسی این شهید ناچیز محسوب میشود.

وی با بیان اینکه در فضای جنگ سخت، نیرو های نظامی اگر بخواهند اقدام دقیق و شجاعانه ای رقم‌ بزنند، زیبا تر از اقدامات این شهید نمی توانند میسر کنند، تاکید کرد: در فضای جنگ اطلاعاتی نیز به همین صورت است بنابر این با بررسی زمینه ها خواهید دید که هیچ فرد و مکتبی نمی تواند اولای بر مکتب سلیمانی قرار گیرد. 

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود اظهار داشت: پر رنگ ترین نقش این شهید بزرگوار، نقش مردمی بودن او بود؛ سردار دل ها که میتوانست به بهترین شکل زندگی کند، همچون مردم متوسط به زندگی روزمره خود می پرداخت وهر کجا دردمندی بود به سوی او می شتافت. 

حبیبی با بیان این نکته که همه ویژگی های ممتاز شهید سلیمانی  زیر چتر ولایتمداری تحقق می یافت، ولایتمداری این قهرمان ملی را مثال زدنی دانست و گفت: دلیل وجه تمایز این شخصیت بزرگ را تبعیت محض از ولایت بود.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: حاج‌ قاسم به مرحله ای رسیده بود که جز خدا نمیدید، جز برای او کاری نمیکرد و تمام وجودش را وقف برافراشتن پرچم ولایت الله کرده بود.

حبیبی با اشاره به نقش محوری و تربیتی  دفاع مقدس، حاج قاسم را حاصل مکتب ناب اسلام محمدی و انقلاب حضرت امام خمینی رحمت الله دانست که رشد خود را در فضای دفاع مقدس تکمیل کرده است.

وی افزود:اگر  سیر زندگی این شهید بزرگ پس از ایام دفاع مقدس را بررسی کنید، خواهید یافت که چگونه در تمامی نقاط دنیا پرچم جبهه حق را برافراشته و جهاد مستمر کرده است.

این فرمانده ارشد نظامی استان در پایان سخنان خود با یاد آوری اخلاص ستودنی این قهرمان نهضت های ضد تروریستی غرب آسیا بیان نمود: نعمتی کمتر از شهادت برای سردار عزیز ما کم‌ بود و خداوند مزد تمامی مجاهدت های او را با شهادتی پر افتخار داد و ما شاهد این هستیم که دشمنان برای خدشه دار کردن اسم پر آوازه این شهید در فضای مجازی و حقیقی، از هیچ خباثتی فروگزار نخواهند کرد که لازمه جلوگیری از این امر یک جهاد تبیین عالمانه و حضور اگاهانه حداکثری امت خداجو می باشد.

لازم به ذکر است سلسله نشست های انلاین "دلتنگ فرمانده"  به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از روز ۹ لغایت ۱۴ دی ماه با حضور تنی چند از مسئولین و کارشناسان استانی و کشوری در بستر پیام رسان روبیکا برگزار میگردد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان