کد خبر: ۱۵۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۰ دی ۱۴۰۰
موسوی:

انتقال زندان عادل آباد نیازمند همکاری دستگاه‌هاست

رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص طرح انتقال زندان عادل آباد شیراز به خارج از شهر گفت: برای اجرای این پروژه مهم و حیاتی استان فارس همکاری همه دستگاه‌های متولی با مجموعه قضایی استان لازم است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت‌ سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس  در نشست با کارکنان اداری و قضایی بر حمایت از ساخت دو پروژه ملی مجتمع قضایی شماره ۳ واقع در بلوار رحمت و مجتمع قضایی شماره ۴ واقع در بلوار حسینی الهاشمی شیراز تأکیدکرد.

او افزود: مجتمع‌های قضایی شهرشیراز فرسوده و برخی استیجاری است که همین امر استفاده از برخی از ساختمان‌های مجتمع‌های قضایی در سال‌های آینده ممکن نیست؛ بنابراین ضمن پیش بینی تدابیری لازم است با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت ساخت این دو مجتمع قضایی شیراز که در زمره طرح‌های ملی است هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هم مسئولان استانی در جهت تأمین اعتبارات لازم حمایت و همکاری لازم را با قوه قضاییه داشته باشند.

موسوی در ادامه از پیشرفت ۹ درصدی این دو مجتمع قضایی در حال ساخت در شیراز خبر داد و گفت: گود برداری این دو مجتمع قضایی انجام شده است که با توجه به نیاز مبرم شیراز و فقر فضا‌های فیزیکی در مرکز استان لازم است هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل این دو مجتمع قضایی اقدام شود چرا که متأسفانه عدم اعتبارات لازم منجر به تعطیلی یکی از این پروژ‌ها و پیشرفت اندک این دو مجتمع مهم قضایی شده است.

او به ساختمان بایگانی راکد و انتقال زندان عادل آباد شیراز نیز اشاره کرد و گفت: ساختمان بایگانی مرکزی استان با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت حمایت‌های مالی فرایند ساخت آن در روز‌های آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس در خصوص طرح انتقال زندان عادل آباد شیراز به خارج از شهر نیز بیان کرد: برای اجرای این پروژه مهم و حیاتی استان فارس همکاری همه دستگاه‌های متولی با مجموعه قضایی استان لازم است.

گفتنی است در این نشست نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن حمایت از قوه‌قضاییه و طرح‌های عمرانی آن از تلاش خود و سایر نمایندگان برای تخصیص بودجه مناسب به قوه قضاییه در سال آینده خبر دادند.

انتهای پیام/ ف

نظرات بینندگان