کد خبر: ۱۵۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

تدارک صدا و سیمای فارس در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

صداوسیمای فارس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، معاون سیمای شبکه فارس گفت: برنامه «کاشانه مهر» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هر روز ساعت ۱۰ به صورت زنده با دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم بخصوص شهدایی که همرزم حاج قاسم سلیمانی بودند از سیمای فارس پخش می‌شود.

علیرضا باغبانمنش افزود: برنامه شبانگاهی «دلگشا» هر شب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه به صورت زنده میزبان خانواده شهدای مدافع حرم است و از طریق ارتباط زنده اینترنتی با شهرستان‌های مختلف استان و اطلاع از حال و هوای برنامه‌های بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این ایام را گرامی می‌دارد.

وی گفت:برنامه «صبح پارسی» هم هر صبح ساعت ۸ به صورت زنده به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این موضوع می‌پردازد.

معاون سیمای شبکه فارس افزود: پخش برنامه‌هایی با موضوع شهدای تازه تفحص شده استان فارس و دعوت از خانواده‌های این شهدای عالی مقام که قرار است همزمان با شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها پنج شنبه ۱۶ دی تشییع و تدفین شوند و تبیین ابعاد شخصیتی آنان و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار دلهاست.

باغبانمنش افزود: ۸ مستند درخصوص شهدای مدافع حرم تولید شده در صداوسیمای فارس شامل «عبدالله»، «حاج رسول»، «شاه شمشاد قدان»، «چشم نرگس»، «مسیر الهی»، «به افق محرم»، «او برادرم بود» و «خداحافظ فرمانده» هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فارس پخش می‌شود.

معاون سیمای شبکه فارس گفت: پخش مستند «سردار دلها» هر روز ساعت ۱۳ و مستند «خاطرات آن مرد» ساعت ۱۷ هر روز از دیگر برنامه‌های سیمای فارس است.

باغبانمنش افزود: دوشنبه ۱۳ دی همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها ساعت ۹ از حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام پخش می‌شود.

وی گفت: پخش برنامه زنده «مرد میدان» ساعت ۱۹ و ۳۰ رقیقه یکشنبه ۱۲ دی به صورت زنده از شبکه فارس و پخش مستند «قاسم هنوز زنده است» دوشنبه ۱۳ دی ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از سیمای فارس از دیگر برنامه‌های بزرگداشت شهیدحاج قاسم سلیمانی است.

یاسر جمالی معاون صدای شبکه فارس هم با بیان این که رادیو فارس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای برای شنوندگان پخش می‌کند، افزود: تولید و پخش دو نمایش ویژه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «دشمن پشت دروازه ها» و «نشانی»، مستند‌های رادیویی در خصوص شهدای مدافع حرم استان شامل «خون او چه رنگی است»، «آن سوی آرامش»، «سردار مهرنجان» و «بوی بهشت» از جمله برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت این ایام است.

وی ادامه داد: برنامه گفتگو با حضور فرماندهان نظامی و مدافعان حرم استان و با محوریت ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، دو نمایش «آینه» و «نشان سلیمانی»، برنامه «طریق ماندگار»، برنامه‌های ترکیبی «حبیب»، «امیر دلها»، «مقاومت از هلال تا ماه»، «مثل پدر» و «سلام سردار»، نمایش‌های بلند رادیویی با موضوع سردار دل‌ها و با عنوان «سالار» و «آن مرد» از دیگر برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلهاست.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی شبکه فارس هم با بیان اینکه معاونت فضای مجازی برای این ایام برنامه‌های مختلفی را تهیه و تولید کرده است گفت: برگزاری پویش «به نیت حاج قاسم» در فضای مجازی و دریافت تولیدات مردم و کاربرساخته برای پخش از سیمای فارس، تولید سه موشن گرافی و کمیک موشن با عناوین خادم خاکی، مثل پدر و شهید، تولید گزارش مردمی با عنوان «امنیت باغ» ویژه اشعار سروده شده در وصف سردار دل‌ها، تولید و انتشار ۱۰ پوستر و استوری حاج قاسم و بازتولید و انتشار ویدیو کلیپ‌هایی در خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله این برنامه هاست.

ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس هم گفت: پوشش رویداد‌های خبری بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پخش گزارش‌های تولیدی از شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس در این خصوص در بخش‌های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶ و ۴۵ دقیقه، ۲۰ و ۴۵ دقیقه و ۲۳ و ۱۵ دقیقه تلویزیون از برنامه‌های این معاونت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

منبع:خبرگذاری صداوسیما
نظرات بینندگان