کد خبر: ۱۵۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی:

یادواره شهدای فاتحان میدان در اقلید برگزار شد

یادواره فاتحان میدان امروز با گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر در اقلید برگزار شد
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، یادواره فاتحان میدان با گرامیداشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر، امام جمعه اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی، طلاب و بسیجیان این شهرستان در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر در این آیین با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به آیات قرآنی، اظهار داشت: حق و شأن شهید سلیمانی این است که با قرآن معرفی شود چراکه همواره به دنبال عمل به قرآن بود.

نبی الله عوض پور با بیان اینکه هستی برای انسان، انسان برای عبادت، عبادت برای تقوا و تقوا برای رستگاری است، عنوان کرد: چه رستگاری بالاتر از شهادت وجود دارد.

وی در ادامه به انواع عبادت برای شکر، رشد، انس و قرب (رسیدن) اشاره و بیان کرد: همه این مواردی که عنوان می شود به نوعی معرفی شهید سلیمانی است.

عوض پور ادامه داد: حق برگزاری یادواره و مراسم گرامیداشت این است که همانند شهید سلیمانی شویم و وی را به درستی معرفی کنیم و بدانیم چه کردند که شهید شدند و ما باید چه کنیم که ادامه دهنده راه آن ها شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید بدانیم کجای داستان هستیم و چه کنیم، اظهار کرد: شهید سلیمانی مأمورانه نگاه و زندگی کرد و شهید شد و آنچه که مأموریت داشت را دنبال کرد.

برگزاری یادواره فاتحان میدان در اقلید

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر تأکید کرد: هر کاری به وقتش و به رسمش باید انجام شود لذا مأموریت و نقش خود را بشناسیم و به موقع انجام دهیم و در آن استقامت کنیم و آگاهانه به دنبال ایفای نقش مان باشیم.

عوض پور با بیان اینکه خالصانه و عاشقانه عمل کردن مایه رسیدن به هدف می شود، به برخی از دیگر از ویژگی های شهید سلیمانی اشاره و یادآور شد: شهید سلیمانی به فرموده رهبر، به معنای واقعی انقلابی بود و انقلابی عمل کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی خود را خرج مکتب و مردم را جذب دین کرد.

گفتنی است، برگزاری این یادواره به همت بسیج طلاب و حوزه علمیه ام الائمه (س) اقلید صورت گرفت.

انتهای پیام/ح
نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان