کد خبر: ۱۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس خبرداد:

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان فارس/ کمک به محرومین ترویج مکتب شهید سلیمانی است

قزل سفلی گفت: رزمایش سراسری خدمت از روز پنجم لغایت ۱۶ دی ماه مصادف با شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها ادامه خواهد یافت. هدف اصلی این‌ رزمایش، گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی به جهت ترویج مکتب سردار دل ها در کمک به محرومین می باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل قزل سفلی مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس و دبیر قرارگاه مردمی مواسات،همدلی و کمک های مومنانه فارس در گفت و گو با خبرنگار شیرازه از آغاز هجدهمین مرحله رزمایش مواسات،همدلی و خدمت مومنانه استان فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا در روز پنجم دی ماه خبر داد.

قزل سفلی افزود: این رزمایش سراسری از روز پنجم لغایت ۱۶ دی ماه مصادف با شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها ادامه خواهد یافت. هدف اصلی این‌ رزمایش، گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی به جهت ترویج مکتب سردار دل ها در کمک به محرومین می باشد.

وی با تشریح مراحل قبلی این رزمایش به ارائه آماری از خدمات آن پرداخت و گفت: تا کنون ۲۰ نوع از انواع خدمات در این رزمایش به هم وطنان ارائه شده است. رویکرد کلی از کمک های مومنانه به خدمات مومنانه تغییر پیدا کرده و در حال حاضر یکی از مهم ترین آنها بحث نذر رهایی آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد می باشد.

قابل ذکر است که این برنامه با محوریت سازمان بسیج، ستاد دیه، دادگستری استان فارس و سپاه فجر اجرا خواهد شد.

قزل سفلی به آزادسازی ۱۰۴۷ نفر در مراحل قبلی این طرح اشاره کرد و افزود: کل بدهی  پرداخت شده به منظور آزاد سازی این افراد ۱۳۴ میلیارد تومان برآورد شده است. در کنار این آزاد سازی نیز جهادگران و گروه های جهادی توانسته اند ۱۰۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رضایت و بخشودگی بگیرند.


توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان فارس/ کمک به محرومین ترویج مکتب شهید سلیمانی است

وی با یادآوری آغاز اولین مرحله این پویش در اولین سالگرد سردار دل ها خاطر نشان کرد: با استعانت این قهرمان ملی هفتمین مرحله نیز در دومین سالگرد این شهید با آزاد سازی ۲۴۲ نفر به ارزش بدهی ۴۴ میلیارد تومان ادامه خواهد داشت.

دبیر قرارگاه مردمی در پاسخ به سوالی مبنی بر رفتار و عملکرد سردار سلیمانی با محوریت ارائه خدمات به آحاد جامعه اسلامی بیان کرد: همه گزارشات و اقدامات انجام شده توسط بسیجیان و جهادگران با استعانت از مکتب سلیمانی است که به ما یادآور می شود نیروهای انقلاب اسلامی قادر به فعالیت همزمان در چند جبهه ائم از فعالیت های جهادی  خدمت رسانی به ملت ایران و نیز حفظ و تامین امنیت کیان عزیز ایران زمین می باشند.

قزل سفلی در پایان خاطر نشان کرد: در این مرحله از رزمایش مواسات پیش بینی میشود در شیراز ۱۰ هزار بسته معیشتی و در کل استان ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان برسد. همچنین خدماتی نظیر مرمت منزل نیازمندان، نذر خون، ارائه خدمات آموزشی به کودکان نیازمند نیز از دیگر  برنامه های این مرحله می باشد.


انتهای پیام/م
نظرات بینندگان