کد خبر: ۱۵۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:

سردار سلیمانی غیرممکن ترین کار ها را به بهترین شکل انجام میداد/ لزوم شکل گیری مکتب حاج قاسم در قلوب آزادی خواهان جهان

سردار بوعلی گفت:سردار دلها با پیروی از جریان تاریخی عاشورا، توانست نشدنی ترین کار ها را به بهترین شکل انجام دهد و همین مسئله باعث ایجاد یک حرکت جریانی در منطقه خاور میانه و دیگر نقاط جهان گردید.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، دومین نشست از سلسله نشست‌های  دلتنگ فرمانده با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار گردید.

در این برنامه که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی  برگزار شد، سردار یدالله بوعلی  با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و نیز سالگرد سردار قاسم سلیمانی  خاطر نشان کرد سردار سلیمانی یک چهره جهانی و همیشه ماندگار این سرزمین مقدس می باشد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی واسطه باور و اعتقاد دینی و حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی در دل مردم ایران، منطقه به همه آزادی خواهان عزیز و سرافراز شد  افزود: اگر امروزه  بخواهیم سه کلمه را در توصیف این قهرمان ملی به کار ببریم  عبارتند از: مخلص،مجاهد و  و مرد میدان بدین معنی کسی که به عنوان یک مجاهد وارد میدان می شود با اخلاص در همه عرصه ها تلاش می کند  به واسطه اخلاص و جهاد مرد میدان بدل می شود.

 فرمانده سپاه فجر استان فارس  با تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی بیان کرد: اگر امروز همه مردم دنیا در تلاش برای به عزت رساندن شخصی باشند  ناتوانند،  البته شاید بتوانند فرد را مشهور و شناخته‌شده کنند  اما هرگز قادر به ماده یک جایگاه مردمی نخواهند بود. عزیز شدن و ماندگاری در میان مردم وابسته به این است که  آحاد ملت عمل خالصانه فرد را کنند.


 وی با یادآوری خاطراتی از سردار قاسم سلیمانی در دفاع مقدس و با تشریح نقش سردار سلیمانی پس از جنگ تحمیلی بیان کرد: این سردار ملی در همه مقاطع زمانی در خط اول نبرد حاضر و با مجاهدت های فراوان و مخلصانه به سمت فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله منصوب گردید. پس از دفاع مقدس نیز ما شاهد نقش آفرینی ماندگار این قهرمان بزرگ در تمامی زمینه ها همچون خدمت‌رسانی به مردم، ایجاد امنیت پایدار در شرق کشور  و نیز مدیریت مجری محور مقاومت اسلامی منطقه بوده‌ایم.


بوعلی با بیان نقش استراتژیک این قهرمان ضد نبردهای استعماری  خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی با ورود به عرصه هایی که برآورد همه  کارشناسان مربوطه از آنها نا امید کننده  و به نحوی غیر از پیش شکست خورده دانسته بودند،  ثابت کرد که می شود  با تکیه بر قدرت ایمان و توان داخلی سخت ترین میادین را به نحو احسنت مدیریت و رهبری کرد.


 فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به تحولات منطقه  شهید سلیمانی را بزرگترین عامل تقویت محور مقاومت اسلامی دانست و با تشریح تغییرات سازمانی حزب الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین بیان نمود:   ه لطف خدا و تلاش های شبانه روزی فیلم فرمانده بزرگ،  جوانان محور مقاومت توانستند موازنه قدرت را تغییر و شکست های بزرگی را متوجه ائتلاف غربی، عربی و عبری حاضر در منطقه کنند.

وی در پایان سخنان خود وی با اشاره به ماندگاری قیام حضرت اباعبدالله در قالب یک جریان جهانی و تاریخی  یادآور شد: سردار دلها نیز با پیروی از جریان  تاریخی عاشورا،  توانست نشدنی ترین کار ها را  به بهترین شکل انجام دهد و همین مسئله باعث ایجاد یک حرکت جریانی در منطقه خاور میانه و دیگر نقاط جهان گردید. این مسئله نشان می دهد شهید سلیمانی ورای از یک شخص ظاهر و به عنوان یک مکتب فکری در قلوب مردم منطقه و آزادی خواهان جهان شکل گرفته است.


انتهای پیام/م
نظرات بینندگان