کد خبر: ۱۵۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

تردد در جاده‌های فارس روان است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: هم اکنون همه جاده های استان فارس باز است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، هم اکنون تمامی جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

حمید احمدی افزود: در جاده های منتهی به شیراز، کازرون، مرودشت، کوار، ارسنجان، فیروزآباد، خرامه، دشت ارژن و سروستان بارش باران گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس ادامه داد: به علت مه گرفتگی و کاهش دید افقی در جاده های کازرون به دشت ارژن، قیروکارزین به خنج، نی ریز به استهبان (جاده قدیم)، فراشبند به فیروزآباد و بوانات به صفاشهر به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: سایر محور‌های استان نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده است.

احمدی اظهارداشت: در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۸ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۳۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳ درصد است.

بنابه گفته این مسئول، اوج تردد بین ساعات ۷ تا ۸ در محور مرودشت - شیراز و کمترین تردد در محور احشام - لامرد بین ساعات ۹ تا ۱۰ صورت پذیرفته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس، از رانندگانی که قصد سفر به نقاط صعب العبور و سردسیر دارند خواست، تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ، لباس و پوشاک گرم همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت و از عجله و شتاب خودداری کنند.

شهروندان برای اطلاع دقیق از وضعیت راه‌ها می توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان