کد خبر: ۱۵۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۵ دی ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:

آغاز هفتمین مرحله از نهضت کمک مومنانه در کازرون همزمان با شهادت سردار دل ها

توکل گفت: هفتمین مرحله از توزیع کمک های مومنان در سال جاری به تعداد1200بسته معیشتی بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)و شهید سلیمانی و همرزمانش بیان نمود: هفتمین مرحله از توزیع کمک های مومنان در سال جاری به تعداد1200بسته معیشتی بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

وی افزود: این بسته های معیشتی شامل برنج،روغن،مرغ،گوشت و حبوبات به ارزش هر بسته به مبلغ500هزار تومان تدارک دیده شده که بین نیازمندان در و خانواده های خسارت دیده از کرونا  اهدا می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: این بسته های معیشتی با کمک خیران، مسئولان، سپاه پاسداران ،حوزه های مقاومت بسیج و برخی از پایگاههای مقاومت  تهیه و تدارک دیده شده که در سطح شهرستان کازرون و حومه توزیع خواهد شد.

وی با توجه به نحوه توزیع عادلانه در بین خانواده های نیازمند تصریح داشت: خانواده های نیازمند به بسته های معیشتی با شناسایی محل به محله در شهر روستاهای هم جوار شهرستان کازرون به کمک پایگاههای مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت بسیج که مورد رضایت حق تعالی باشد شناسائی به عمل آمده  تقسیم خواهد شد.

محمد موجی مسئول بسیج سازندگی در سپاه ناحیه کازرون ضمن تشکر از همه خیرین و گروههای جهادی همیشه در صحنه  اهم برنامه های گروه های جهادی در سپاه ناحیه کازرون را توزیع بیش از10هزار پرس غذای گرم،برپایی موکب،تخفیف ویزیت دندانپزشکی به میزان10درصد و کارهای عمرانی  جهت ترمیم منازل محرومین و... نام برد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان