کد خبر: ۱۵۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
هم زمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی:

پویش شعر بهار نارنج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

هم زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پویش شعر بهار نارنج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه هم زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پویش شعر بهار نارنج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
بیانیه پایانی هیئت داوران روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ توسط دانیال بهادرانی دبیر این پویش در تالار آزادی شیراز قرائت گردید.

متن بیانیه هیات داوران پویش شعر استانی بهارنارنج به این شرح است:

اینک که با یاری ایزد منان اختتامیه پویش شعر بهار نارنج را که به همت بسیج هنرمندان فارس و با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب جهت تقویت روحیه انقلابی و اجتماعی و استعدادیابی شاعران مستعد استان برگزار می گردد را به فال نیک گرفته و در ارتباط با این پویش نکاتی را به شرح زیر به استحضار می رساند:
اختتامیه این پویش به منزله انتها یافتن آن  نیست بلکه طلوعی دوباره برای آغاز فرداست. نقطه تلاقی بحث و تبادل اندیشه ها ، افکار و توان مندی های شاعران متعهد این سرزمین هنر پرور و ولایی است.

 هیات داوران در راستا انتخاب آثار برگزیده، اشعار ارسالی را پس از چند بار قرائت و بررسی بر مبنای مولفه های هنری موجود در اشعار امتیاز دهی نمود.

در انتها هیات داوران ضمن تشکر از همه شاعران عزیزی که با ارسال آثارشان در روشن نگه داشتن ادبیات این مرز و بوم سهم سترگی دارند با مطالعه و ارزیابی دقیق آثار 4 اثر را حائز امتیاز لازم و برگزیده جشنواره دانست.

گفتنی است  علی تشکر،سید میلاد دانشور ،علیرضا رنجکش و امین نجیبی در این پویش شعر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/م

نظرات بینندگان