کد خبر: ۱۵۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۶ دی ۱۴۰۰
در سالروز شهادت حضرت زهراء (س):

پیکر مطهر شهید «حبیب الله حقیقی» در شهر مبارک آباد قیروکارزین تشییع شد

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس شهید "حبیب الله حقیقی" با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم ، مسئولین نیروهای انتظامی و نظامی، همرزمان شهید در شهر مبارک آباد قیروکارزین تشییع و تدفین شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه ، صبح امروز هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آئین تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حبیب الله حقیقی" که پس از 39 سال به زادگاهش بازگشته است با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین، همرزمان شهید، تیپ 33 المهدی (عج) جهرم و مردم شهید پرور شهرستان قیروکارزین و شهر مبارک آباد برگزار شد.

این مراسم از میدان امام حسین (ع) شهر مبارک آباد آغاز شد و عاشقان اهل‌بیت (ع) با سر دادن شعارهای «یا زهرا (س)»، «لااله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» پیکر پاک این شهید سرافراز را تا گلزار شهدا بدرقه کردند.

تشییع‌کنندگان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند و از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز قدردانی کردند.

گفتنی است پیکر مطهر شهید حبیب الله حقیقی از روز 14 دی ماه وارد شهرستان شد و مردم در نقاط مختلف شهرستان از شمیم و عطر این شهید بهره مند شدند.

شهید حبیب الله حقیقی در یک فروردین ماه ۱۳۴۴ در مبارک آباد به دنیا آمد و در تاریخ یک خرداد ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس و در منطقه خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. و اکنون پس از 39 سال مفقودالاثری پیکر مطهرش به شهرش بازگشت و در خانه ابدی خود آرام گرفت.

برچسب ها: شهید ، شهدا ، دفاع مقدس
نظرات بینندگان