کد خبر: ۱۵۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

ضرورت مصرف بهینه انرژی در ایام سرد سال در فارس

با توجه به فرارسیدن فصل زمستان، سرماي هوا و در نتیجه افزايش مصرف گاز و انواع انرژي دركشور و استان فارس، ضرورت دارد مشترکان در مصرف برق و گاز همكاري نمايند.

به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، حمیدرضا جلایرسرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در رزمایش " نمی از یم " که با همکاری سپاه فجر استان، شرکت های توزیع نیروی برق استان فارس و شیراز و شرکت گاز استان برگزار شد بر ضرورت مصرف بهینه انرژی در ایام سرد سال تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان، سرماي هوا و در نتیجه افزايش مصرف گاز و انواع انرژي دركشور و استان، ضرورت دارد مشترکان در مصرف برق و گاز همكاري نمايند.


جلایر تصریح کرد: برگزاری چنین رزمایش هایی می تواند در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه و همچنین نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی درایام سال نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.

مجتبی پارسایی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم در ادامه این رزمایش، گفت: رزمایش "نمی از یم " با حضور بیش از 40 اکیپ اجرایی در سطح استان فارس برگزار شد که اکیپ های اعزامی با مراجعه به اداره ها ، صنایع ، هتل ها و سازمان های دولتی دارای مصرف بالای انرژی در راستای آموزش و فرهنگ سازی انرژی اقدام کردند.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان