کد خبر: ۱۵۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۱۷ دی ۱۴۰۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان:

اگر در مقابل زیاده خواهی دشمنان عقب نشینی کنیم، آن ها گستاخ و جسور می شوند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان در آئین تشییع پیکر مطهر شهید علی اصغر شهبازی گفت: اگر در مقابل زیاده خواهی دشمنان بایستیم عقب نشینی می کنند واگر کوتاه بیاییم گستاخ و جسور می شوند.
به گزارش سرویس شهرستان شیرازه، عصر روز ۱۶ دی ماه در سالروز شهادت حضرت زهراء (س) آئین تشییع شهید علی اصغر شهبازی با حضور گسترده و بی نظیر مردم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای آئین تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار   فرمانده سپاه قیروکارزین از مردم و مسئولان از برپایی باشکوه برنامه های تشییع دو شهید مطهر حقیقی و  شهبازی تقدیر و قدر دانی کرد  و سپس حجت الاسلام پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان سخنران ویژه این برنامه به ایراد سخنرانی پرداخت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان در آئین تشییع پیکر مطهر شهید علی اصغر شهبازی با اشاره به خواب چند شب قبل خود که خواب شهید سید منصور حسینی را دیده بود، آمدن خود به شهرستان قیروکارزین را دعوت شهدای تازه تفحص شده و رابطه این شهید با شهید حسینی دانست.

حجت الاسلام پولادی اظهار داشت: در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یاران شهیدش آمده اند تا ما را از غفلت دور کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان گفت: شهدا پنج اصل را رعایت کردند تا به فیض شهادت نائل آمدند وامروز نیز ما باید به این پنج  اصل پایبند باشیم.

وی از مقاومت در برابر زور واستکبار را بعنوان اصل اول یاد کرد و گفت:  هرانسانی طبیعتاً در مقابل زیاده خواهی ظالمان مقاومت می کند.

پولادی با بیان اینکه اصل دوم قرآنی است افزود: خداوند در قرآن میفرماید دین را یاری کنید وشهدا رفتند ودین خدا را یاری کردند و امروز دین خدا در خطر است و نیاز به یاری دارد.

همچنین ایشان اصل شرافت را درمرتبه سومین اصل قرار داد وعنوان داشت: شهید شهبازی ها شرافت داشتند که تن به ذلت ندادند ودر مقابل ظلم ظالمان واستبداد مستبددین ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هرکس با هر مسئولیتی و در هر لباس و جایگاهی اگر دم از سازش بزند بی شرف است.

بنابه گفته پولادی، اصل چهارم که امثال شهید شهبازی ها به آن معتقدند این است که ، اگر در مقابل زیاده خواهی دشمنان بایستیم عقب نشینی می کنند واگر کوتاه بیاییم گستاخ و جسور می شوند. امروز آمریکا و اسرائیل حکم سگ هار دارند که اگر بترسیم و فرار کنیم جسورتر می شوند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان در ادامه ابراز داشت: مقاومت هزینه دارد.واین پنجمین اصل است که ممکن است ما را بفریبد وما را سست کند اما غافل از اینکه هزینه مقاومت از سازش کمتر است. 

وی افزود: قتل عام شیعیان وبرادران اهل سنت در سه استان عراق نتیجه سازش مسؤولان آنها بود اما شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس مقاومت کردند وشجاعانه ایستادند و هزینه سالها ایستادگی آنها در دو کشور عراق و سوریه به اندازه سازش در این سه استان نبود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: شهید ، دفاع مقدس ، شهدا
نظرات بینندگان