کد خبر: ۱۵۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۱ دی ۱۴۰۰
استاندار فارس:

حوزه پزشکی کشور سال های متمادی نگران دلال بازی ها، احتکارها و تامین قطعات بوده است/ راه اندازی مرکز بزرگ موقوفه تجهیزات پزشکی در شیراز

ایمانیه اشاره ای به پیشینه استان فارس در زمینه وقف و پزشکی کرد و افزود: احساس میکنم راه اندازی و تأسیس این کارخانه بسیار مورد نیاز حوزه پزشکی کشور بوده چرا که سالهاست حوزه پزشکی نگران دلال بازی ها، احتکارها و گاهی مواقع مشکل تامین قطعات پزشکی بوده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امروز 21دی ماه در آیین افتتاح کارخانه نوبنیان موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» بزرگترین تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی، نوروسرجری، ستون فقرات، طب ورزشی و دندانی،گفت: زمانی که رئیس بیمارستان نمازی شدم  دیدم که این موقوفه مورد کم لطفی قرار گرفته است نهایتا این موقوفه را احیا کردیم.


وی با بیان اینکه امروز هم به همت دوستان در سازمان اوقاف یکی از مراکز بزرگ موقوفه تجهیزات پزشکی را راه‌اندازی کردیم، عنوان کرد: فارس در حوزه وقف رتبه اول را به خود اختصاص داده و در حوزه پزشکی نیز اگر اولین قطب نباشد قطعا دوم خواهد بود.


ایمانیه در ادامه اشاره ای به پیشینه استان فارس در زمینه وقف و پزشکی کرد و افزود: احساس میکنم راه اندازی و تأسیس این کارخانه بسیار مورد نیاز حوزه پزشکی کشور بوده چرا که سالهاست حوزه پزشکی نگران دلال بازی ها، احتکارها و گاهی مواقع مشکل تامین قطعات پزشکی بوده است.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه با تاکید بر اینکه از حمایت مبتکرانه سازمان اوقاف و امور خیریه کشورحمایت میکنیم، جهت حمایت همه جانبه  از توسعه شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر فارس اعلام آمادگی کرد و خواستار ایجاد و توسعه سرمایه گذاری بیشتر در حوزه موقوفات فارس شد .

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان