کد خبر: ۱۵۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

فجر سپاسی به مصاف پرسپولیس می رود

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر مهمان پرسپولیس است.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز برابر تیم پرسپولیس رویارو می شود.

طلایی پوشان شیراز که بازی ها فصل را به خوبی آغاز کرده بودند در حالی نیم فصل را به پایان می برند که در میانه های راه درجا زدند و نتیجه های نه چندان خوب آنها سبب شد تا شیرازی ها در رده های پایین جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

شاگردان کلانتری از 14 بازی خود در لیگ برتر تنها 2 برد دارند و این امر سبب شده تا جایگاه مطلوبی در جدول مسابقات نداشته باشد.

این تیم همچنین دارای 6 باخت و 6 تساوی است و با 6 زده و 12 گل خورده و دارا بودن 12 امتیاز در جایگاه چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

فجری ها این هفته در حالی به مصاف تیم قدرتمند پرسپولیس می روند که چیزی برای از دست دادن ندارند و در صورت شکست در این بازی در نهایت با رسیدن به رده 15 جدول، نیم فصل مسابقات را به اتمام می رساند.

شاگردان علی اصغر کلانتری فردا ظهر از شیراز راهی تهران می‌شوند تا اردوی خودشان را برای مصاف با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در پایتخت برپا کنند.

بازیکنان فجرسپاسی پس از رسیدن به تهران، تمرین سبکی را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پشت سر می‌گذارند تا برای تقابل با پرسپولیس آمادگی لازم را به دست بیاورند.

رضا آقابابایی، سیروان قربانی و حمید نعمتی سه بازیکن مصدوم فجر سپاسی هستند که در این دیدار غایب خواهند بود.

قضاوت دیدار سپاسی و پرسپولیس را مرتضی منصوریان بر عهده دارد و علی میرزابیگی و یعقوب سخندان او را در امر داوری یاری می رسانند.

مسابقه پرسپولیس و فجرسپاسی، روز پنجشنبه 23دی از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس
نظرات بینندگان