کد خبر: ۱۵۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

فروشنده کود تقلبی در شیراز ۳.۴ میلیارد ریال جریمه شد

اداره کل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد:‌فروشنده کودهای شیمیایی تقلبی در شیراز براساس حکم یکی از شعب این اداره به پرداخت سه میلیارد و چهارصد میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،  در مطلب روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس از قول مدیر کل این تشکیلات آمده است: این کودهای تقلبی شامل ۱۲۰۰ کیسه بود که از یک واحد صنفی فروش بذر و کود در شهر شیراز کشف شد.

غلامرضا سالاری گفت : پیرو دریافت گزارشی مبنی بر فروش کود شیمیایی تقلبی از یک واحد صنفی در شهر شیراز ، پرونده ای برای بررسی موضوع در اداره کل تعزیرات فارس تشکیل شد.

وی با اشاره به احضار متصدی این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی افزود : با توجه به حساسیت موضوع بیش از ۱۲۰۰ کیسه کود مکشوفه از این واحد صنفی توقیف و نمونه هایی برای  بررسی به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ارسال و نهایتا بنا به نظر کارشناسان این سازمان، تقلبی بودن کودهای مکشوفه محرز و مسلم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس بیان کرد:‌با تکمیل تحقیقات و احراز تخلف این واحد صنفی، شعبه رسیدگی کننده حکم به معدوم کردن کودهای توقیفی و جریمه سه میلیارد و چهارصد میلیون ریالی متهم پرونده صادر کرد.

انتهای پیام/ ف
برچسب ها: تعزیرات ، کود ، تقلبی
نظرات بینندگان