کد خبر: ۱۵۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۳ دی ۱۴۰۰
مدیر حج و زیارت استان فارس:

ثبت نام اعزام هوایی زائر به عتبات عالیات عراق از شیراز آغاز شد

زینلی گفت: با پیگیری های مسئولین استان فارس و با هماهنگی و پیگیری تعدادی از دفاتر سیاحتی و زیارتی زیر مجموعه حج و زیارت استان فارس پروازهای هوایی تحت عنوان حرم تا حرم از ایستگاه پروازی شیراز راه اندازی شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با این خبرنگار این رسانه از آغاز اعزام به عتبات عالیات عراق از ایستگاه پروازی شیراز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه وظیفه ذاتی سازمان حج و زیارت اعزام زائر به عتبات مقدس بوده، با پیگیری های مسئولین استان فارس و با هماهنگی و پیگیری تعدادی از دفاتر سیاحتی و زیارتی زیر مجموعه حج و زیارت استان فارس پروازهای هوایی تحت عنوان حرم تا حرم از ایستگاه پروازی شیراز راه اندازی شد.

زینلی با بیان اینکه اولین پرواز از مقصد شیراز ۱۲ بهمن ماه همزمان با دهه فجر خواهد بود، اظهار کرد: هزینه سفر به ازای هر زائر حدود ۹ میلیون تومان می باشد و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به دفاتر و شرکتهای زیارتی یا به سامانه عتبات مراجعه کنند.


وی با اشاره به اینکه اولویت اعزام با افرادی است که سریع تر ثبت نام کنند، گفت: کاروان هایی که از طریق حج و زیارت اعزام می شوند دارای بیمه و همچنین شب جمعه برای زیارت در کربلا خواهند بود. 

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان