کد خبر: ۱۵۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۶ دی ۱۴۰۰
سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شیراز خبر داد:

آغاز اولین المپیاد ورزشی جام پرچم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز

مصطفی مشفقیان گفت: این المپیاد به منظور شناسایی استعدادهای برتر و با اهداف مهم ورزشی از جمله ایجاد شور و نشاط، افزایش سطح کیفی ورزشکاران، معرفی رشته‌های مختلف ورزشی به عموم علاقه‌مندان برنامه‌ریزی شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه مصطفی مشفقیان  با بیان اینکه نخستین المپیاد ورزشی جام پرچم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز گذشته در شیراز آغاز شده است، اظهار داشت: این المپیاد در 29 رشته ورزشی آقایان و بانوان با همکاری هیئت‌های ورزش شیراز و استان فارس برگزار می‌شود.
 
وی گفت: این المپیاد به منظور شناسایی استعدادهای برتر و با اهداف مهم ورزشی از جمله ایجاد شور و  نشاط، افزایش سطح کیفی ورزشکاران، معرفی رشته‌های مختلف ورزشی به عموم علاقه‌مندان برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: این المپیاد از تاریخ 24 دی ماه  به مدت 10 روز برگزار می‌شود و در روز نخست این المپیاد، جشنواره حرکات پایه ژیمناستیک  ویژه نونهالان 4 تا 6 سال در سالن ورزشی لاله با استقبال گسترده ورزشکاران و خانواده‌ها آنان برگزار شد.

مشفقیان با اشاره به اینکه در این رشته حدود 400 نفر ورزشکار  از 26 باشگاه  استان  به اجرای حرکات پایه پرداختند، افزود: در همین روز و با همکاری هیئت تیراندازی و باشگاه فجر سپاه استان  فارس، مسابقه تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی در رده نوجوانان دختر و پسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه سالن شهید طباطبایی شهرداری شیراز نیز میزبان کونگ فو بانوان بود، تصریح کرد: این مسابقات در تاریخ 25 و 26 دی ماه با رقابت‌های کاراته پسران و دختران ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان