کد خبر: ۱۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

کم‌توجهی متولیان و مسئولان امر به خانواده‌های شهدا در استان فارس پذیرفتنی نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: از مسئولین و متولیان خانواده های شهیدان در استان و شهرستانها پذیرفته نیست که پدران و مادران شهید گلایه مند از کم مهری و کم توجهی آنها نسبت به خود باشند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هادی رضایی مسئول بسیج رسانه استان فارس در دیدار با خانواده شهید محمد ابراهیم نعمت اللهی از شهدای گرانقدر شهرستان شهید پرور ارسنجان عنوان کرد: شهدا رفتند تاما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم آنها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند.

رضایی در راستای وظایف ما نسبت به شهیدان تصریح کرد: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین علیه السلام در تاریخ برای همه آزادی خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمد ابراهیم نعمت اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.

وی با مد نظر قرار دادن مجاهدت‌های بی دریغ شهیدان افزود: باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم و شرمنده آن همه مجاهدت هایی باشیم که آنها به جان خریدند تا امروز ما سربلند و عزتمند زندگی کنیم و مفتخر به آنچه باشیم آنها به ما هدیه کردند.

مسوول بسیج رسانه استان فارس گفت: آنچه امروز بر همه مردم علی الخصوص مسئولان متولی در امر خانواده شهدا واجب است این است که خود را مدیون و سپاسگزار پدران و مادرانی بدانیم که با مشقت از کودکان چند ماهه جوانان رعنایی پرورش دادند و آن ها را با لقمه حلال که جز با عرق جبین میسر نیست برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قرار دادند.

هادی رضایی با اشاراه به گلایه‌مند بودن والدین شهدا تصریح کرد: از مسئولین و متولیان خانواده‌های شهدا در استان و شهرستانها پذیرفته نیست که پدران و مادران شهید گلایه مند از کم مهری و کم توجهی  آنها نسبت به خود  باشند.

در ادامه فرج الله قیطاسی فرمانده محترم سپاه ناحیه ارسنجان  که در مراسم حضور داشتند افزودند: همواره دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند و اجازه ندادند در شلوغی کار خانواده علی الخصوص پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

فرج الله قیطاسی در رابطه با میراث گرانبهایی که از شهدا به آنان رسیده، گفت: این لباس سبز پاسداری که امروز برتن کرده ایم میراث گرانبهای همان شهیدانی است که از دامن این چنین مادرانی و این چنین پدرانی آسمانی شدند.

لازم به ذکر است که این دیدار در راستای برنامه پنجشنبه های شهدایی به تدبیر این سازمان صورت گرفته است و در جهت زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای معظم انقلاب اسلامی بابرنامه ریزی انجام شده است که  هر پنج شنبه در یک شهرستان با اولویت خانواده های بیش از یک شهید که پدرو مادر گرامیشان در قید حیات باشند، صورت می پذیرد.

انتهای پیام/ر


نظرات بینندگان