کد خبر: ۱۵۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۹ دی ۱۴۰۰
مدیرکل امداد فارس خبرداد:

اجرای طرح امداد هوشمند در فارس

بذرافشان گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در استان فارس تاکنون، پرونده ۹۶ درصد مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی فارس در سامانه پالایش شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد و افزود: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان برای ثبت درخواست خود باید به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

بذرافشان با بیان اینکه اطلاعات اولیه ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است، خاطرنشان کرد: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می‌شود.

بذرافشان یادآور شد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، پرونده ۲۰۰ هزار و ۱۲۵ خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ خانوار معادل ۸۰ درصد کل پرونده‌ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.

بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد استان فارس، همچنین از تعداد کل پرونده‌های ثبت شده، پرونده ۱۵۸ هزار و ۴۴۰ خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد ۱۵۲ هزار و ۷۵۸ پرونده معادل ۹۶ درصد از کل پرونده های مستمری بگیران، پالایش شده است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان