کد خبر: ۱۵۲۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

تاکید فرمانده انتظامی فارس بر برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت

فرمانده انتظامی فارس بر برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت، سارقان و قاچاقچیان کالا در سطح استان فارس تاکید ویژه کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رهام‌بخش حبیبی در دیدار با تعدادی از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، گفت: امنیت در این استان مطلوب است و از حضور تمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم و ما از آنان انتظار داریم که حامی و پشتیبان این مجموعه باشند.

وی در ادامه بر برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت، سارقان و قاچاقچیان کالا در سطح استان فارس تاکید ویژه کرد.

در ادامه نماینده مردم شهرهای استهبان، نی‌ریز و بختگان با بیان اینکه از لحاظ امنیت خوشبختانه فارس جز استان‌های امن کشور است، گفت: ما امروز این آرامش را مدیون رشادت‌های حافظان نظم و امنیت هستیم و نسبت به آنان ارادت خاصی داریم.

فرهاد طهماسبی با بیان اینکه ما در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات مرتبط با ناجا و مردم استان فارس بوده و هستیم و تمام تلاش خود را جهت مرتفع ساختن آن به کار می‌بریم، بیان کرد: باید همه آنهایی که در برقراری امنیت نقش دارند پای کار بیایند تا چالش‌هایی از جمله ساماندهی معتادان متجاهر که چهره شهر را نازیبا می‌کنند را برطرف کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار هر سه نمایندگان مردم شیراز، (فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین) و (نی‌ریز، استهبان، بختگان) در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مجموعه انتظامی علی‌الخصوص خدمات بی منت فرمانده انتظامی فارس به شهروندان تقدیر و تشکر و آمادگی خود را جهت همکاری تنگاتنگ با پلیس اعلام کردند.


انتهای پیام/م
منبع: مهر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
0
سلام. بنده خدا زحمت کشیده سرتیپ تمام شده هنوز عکس سرتیپ دو می‌زنید!!!