کد خبر: ۱۵۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس خبر داد:

کمپین «برای هم بمانیم» در 60 خانه هلال فارس اجرا می شود

درویشی، از اجرای کمپین «برای هم بمانیم» در 60 خانه هلال این استان خبر داد و گفت: این کمپین با هدف آموزش و ارتقای مهارتهای عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیری بالاتری قرار دارند، در حال انجام است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، از اجرای کمپین «برای هم بمانیم» در 60 خانه هلال این استان خبر داد و گفت: این کمپین با هدف آموزش و ارتقای مهارتهای عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیری بالاتری قرار دارند، در حال انجام است.

وی اظهار کرد: این کمپین با مشارکت و حمایت مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ و نیز همکاری دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت در خانه هلال استان ها و از جمله 60 خانه هلال استان فارس در حال اجرا است.

درویشی رویکرد این کمپین را آموزش پیشگیری از بیماری کووید - ۱۹، تبلیغ و تاکید بر واکسیناسیون برای ایمنی جامعه، آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برشمرد.

وی اظهار کردمدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: کمپین"برای هم بمانیم" ضمن تقویت مهارت های فردی فراگیران در پیشگیری از کرونا با حداقل ترین و ضروری ترین سرفصل های آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برنامه ریزی شده است.

درویشی ادامه داد: مبنای آموزشی استفاده از روش های آموزشی متنوع بر اساس رده سنی مخاطبان است تا آمادگی لازم در جوامع محلی محقق شود.

وی یادآور شد: بعد از پایان این دوره اعضای گروه با شرکت در مانورهای محلی و سایر برنامه های ویژه داوطلبان، آمادگی خود، جامعه و اطرافشان را در برابر حوادث و بلایا تقویت می کنند.

درویشی بیان کرد: پیشگیری از بیماری کرونا و قطع زنجیره ابتلا از طریق ترویج واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، ارتقای پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران ها به کمک ظرفیت سازی و توانمند کردن جوامع محلی به ویژه در مناطقی که خانه های هلال دارد از اهداف اجرای کمیپن" برای هم بمانیم" به شمار می رود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، آماده سازی خانه های هلال برای واکنش اضطراری در برابر بحران ها و آگاه سازی و توانمند سازی جوامع محلی و روستایی را از دیگر اهداف این کمپین برشمرد.

درویشی در پایان گفت: این کمپین از نیمه نخست دی ماه شروع شده است و تا اسفند ماه امسال برای گروه های سنی از کودکان هشت سال تا افراد بزرگسال ۵۳ سال به بالا اجرا می شود.

 انتهای پیام/س
برچسب ها: هلال احمر ، فارس ، کمپین
نظرات بینندگان