کد خبر: ۱۵۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

نذر هنر عکاسان با آزادسازی زندانیان ادا می شود

عرفان منش مدرس عكاسى از برپايى نمايشگاه «عكس دانشجویان» با هدف آزاد سازى زندانيان جرائم غير عمد توسط دانشجويان موسسه آموزش عالى هنر شيراز خبر داد.
به گزارش فرهنگی شیرازه، هاشم عرفان منش مدرس عكاسى در گفتگو با خبرنگار این رسانه از برپایی نمایشگاه عکس دانشجویان این رشته خبر داد و گفت: با توجه به نزديک شدن روز هاى پايانى ترم درسی، جمعى از دانشجويان موسسه آموزش عالى هنر شيراز تصميم به برپايى نمايشگاه عكس، با هدف انجام فعاليت فرهنگى و خيريه ای گرفتند.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد ١٦٤ اثر برگزیده دانشجویان با موضوعات شيراز، فرش، رنگ، معمارى شهر راز، مرگ خاموش درختان، كودك درون، كرونا و مدافعان سلامت ،شهدا ، ايثارگران و خانواده معظم شهدا به نمایش گذاشته می شود.

عرفان منش با بیان اینکه دانشجویان قرار است پس از برپایی نمایشگاه آثار خود را به فروش گذاشته و تمامى درآمد حاصل از اين نمايشگاه را صرف آزاد سازى زندانيان جرائم غير عمد كنند، اظهار کرد: این نمایشگاه با همكاري دستگاه هاى متولی فرهنگ و هنر استان فارس صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: این نمايشگاه عکس در نيمه دوم بهمن ماه در يكى از گالرى هاى شهر شيراز برپا و اختتاميه آن در شب ولادت حضرت امام على (ع) برگزار شده و با مراسم آزاد سازى زندانيان به كار خود پايان خواهد داد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان