کد خبر: ۱۵۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

تشکیل دبیرخانه اجرایی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در حوزه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش فارس

آموزش و پرورش فارس به عنوان اولین دستگاه استانی اقدام به تشکیل دبیرخانه اجرایی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در حوزه تعلیم و تربیت نمود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،محمد خلیل عسکری در جلسه ستاد اجرایی دبیرخانه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در حوزه تعلیم و تربیت در استان گفت:سه ماموریت اساسی آموزش و پرورش در دوره جدید، اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی همچنین ضمن اشاره به عنایت ویژه حضرت آیه الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز به اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی کشور در استان فارس،‌ ماموریت تربیتی و فرهنگی را مهمترین راهبرد سیستم تعلیم و تربیت دانست.


عسکری تشکیل دبیرخانه دائمی اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در آموزش و پرورش به عنوان اولین دستگاه تشکیل دهنده دبیرخانه را نشان از عزم جدی این مجموعه برای تحقق این مسئله دانست.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به اهمیت گفتمان سازی رسانه ای در مورد نقشه مهندسی فرهنگی از اهمیت وجود پیوست رسانه جهت آگاه سازی جامعه از ثمرات اجرای این نقشه خبر داد.


در پایان این جلسه، مرتضی کریمی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان به عنوان مسئول این دبیرخانه منصوب شد.


خاطر نشان میشود: این دبیرخانه متشکل از جمعی از نخبگان و پژوهشگران حوزه تعلیم و تربیت است که مأموریت دارد مسئله اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در حوزه آموزش و پرورش استان فارس را راهبری کند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان