کد خبر: ۱۵۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

جان باختن عکاس معروف فرانسوی و بی اعتنایی 8 ساعته رهگذران

عکاس معروف 84 ساله فرانسوی که برای قدم زدن به مرکز پاریس رفته بود، ناگهان از هوش رفت و به زمین افتاد و پس از 8 ساعت بی اعتنایی رهگذران، بر اثر سرما درگذشت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، رنه روبر عکاس معروف ۸۴ ساله فرانسوی که برای قدم زدن در مرکز پاریس رفته بود ناگهان از هوش رفت و به زمین افتاد.

در حالی که وی به مدت ۸ ساعت روی زمین و در برف افتاده بود هیچ یک از رهگذران و ساکنان آن منطقه از پاریس که او با حال وخیم افتاده بود و نیاز مبرم به رسیدگی پزشکی داشت، به او کمک نکردند.



این عکاس سرشناس فرانسوی در اثر سرمازدگی شدید و آسیب تروماتیک مغز در بیمارستان بستری شد، اما در بیمارستان فوت کرد.

میشل مونپونته، خبرنگار شبکه فرانس اِنتر و یکی از دوستان رنه روبر درباره مرگ او گفت: «او در یک محل شلوغ رستوران‌ها و عابران پرشمار به‌ علتی نامعلوم نقش بر زمین می‌شود، اما هیچکس به سراغش نمی‌رود. ساعت ۹ و نیم شب، سرانجام یک کارتن‌خواب با اورژانس تماس می‌گیرد و ماجرا را تعریف می‌کند. آمبولانس هم ساعت ۶ و نیم صبح پنجشنبه می‌رسد. رنه روبر، بیش از ۹ ساعت وسط سرما کف خیابان مچاله شده بود.»

آقای مونپونته در یک پیام توییتری نوشت: «اگر این ماجرا درسی برای ما داشته باشد این است که اگر دیدیم کسی در خیابان افتاده، فارغ از مشغله‌ها و عجله‌هایمان، سراغش برویم.»

رنه روبر عکاس نه تنها در فرانسه بلکه در جهان به خاطر عکس‌های تاثیرگذاری که گرفته بود شهرت داشت.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس
نظرات بینندگان