کد خبر: ۱۵۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

دومین دوره توانمند سازی گروه‌های جهادی دانشجویی در فارس برگزار شد

دومین دوره توانمند سازی تخصصی با عنوان توانا ویژه مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی فارس بصورت حضوری و کارگاهی به مدت سه روز در شیراز برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در حاشیه این رویداد گفت: دومین دوره توانمند سازی تخصصی با عنوان توانا ویژه مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی فارس بصورت حضوری و کارگاهی به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شد.

احسان قنبری‌نژاد گفت: مدیریت و برنامه ریزی گروه و اردوی جهادی، چیستی، چرایی و سیر حرکت‌های جهادی، برنامه ریزی و عرصه یابی، روش تامین مالی، تشکیلات جهادی و اخلاق جهادی از سرفصل‌های دوره بود.

وی با بیان اینکه در دوره توانا از ظرفیت اساتید متخصص کشوری و استانی برای توانمندسازی مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی استفاده شد، گفت: اعتلای کیفیت گروه‌های جهادی دانشجویی، پیشرفت و تخصصی شدن فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی، تقویت روحیه مطالبه گری و گفتمان سازی در میان فعالان جهادی از اهداف دوره توانا است.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: امروزه گروه‌های جهادی علاوه بر حضور فعال و مستمر در مناطق کم برخوردار و انجام فعالیت‌های گذشته، به طراحی و اجرای مأموریت‌های جدید روی آورده‌اند و سعی در ایفای نقش مؤثرتری برای حل مشکلات این مناطق دارند.

قنبری‌نژاد گفت: دوره‌های آموزشی عمومی برای عموم جهادگران و دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و رویکرد طرح اعتلا برای مخاطبان خاص برگزار شده است.

در این برنامه دوره های آموزشی عمومی برای عموم جهادگران و دوره ها و کارگاه های تخصصی به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و رویکرد طرح اعتلا برای مخاطبان خاص برگزار شد.

انتهای پیام/ ر

نظرات بینندگان