کد خبر: ۱۵۲۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

افزایش دوربین‌های ثبت تخلف در شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی در شیراز با هدف کاهش تصادفات و سوانح رانندگی افزایش می‌یابد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هادی شه‌دوست شیرازی جمعه ۸ بهمن در نشست مشترک با معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز و مدیرعامل شرکت توزیع برق بر توسعه سامانه‌های هوشمند حمل و نقل در کلانشهر شیراز تاکید کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه تاکنون ٣٨ سامانه ثبت تخلف رانندگی در معابر مهم شیراز نصب شده است، عنوان کرد: بزرگراه‌های حسینی الهاشمی، محلاتی، آفرینش و بولوارهای شهید رجایی، طلائیه، امام رضا(ع)، رسول اعظم(ص)، رحمت، امیرکبیر، مدرس و دکتر حسابی از معابر مهمی است که به سامانه ثبت تخلف رانندگی مجهز شده‌اند. 

‌شه دوست شیرازی افزود: مجموع سامانه‌های نصب شده در معابر شیراز تا پایان امسال به ۵٠ سامانه افزایش می‌یابد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ١۴٠١ سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی با پوشش معابر مهم و پرتردد کلانشهر شیراز، به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.  

وی با اشاره به کاهش قابل توجه آمار تخلفات سرعت غیرمجاز در معابر مجهز به سامانه ثبت تخلف رانندگی، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار پلیس، میزان تخلفات سرعت غیرمجاز در محورهای محلاتی، آفرینش و حسینی الهاشمی طی ٢ ماه اخیر و پس از بهره برداری از سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی ۵٣ درصد کاهش یافته است.

شه‌دوست شیرازی همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان بویژه شرکت توزیع برق شیراز را لازمه توسعه این پروژه عنوان و ادامه داد: برای حفظ جان شهروندان و افزایش ایمنی عبور و مرور باید همه دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری  همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
0
کار بسیار خوب و ارزشمندی است ازتون متشکرم