کد خبر: ۱۵۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
آخرین وضعیت از آموزش مدارس:

فعالیت مدارس در شهر های قرمز مجازی شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس به فعالیت مدارس استان از روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: فعالیت مدارس در شهر های آبی به صورت ترکیبی در شهرهای زرد و نارنجی در کلاس های اول و دوم با نظر شورا و انجمن و اولیا و در کلاس سوم ابتدایی به بالا و متوسطه اول و دوم و در شهر های قرمز به صورت کاملا مجازی برگزار می گردد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حمید رضا شعبانی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با شیرازه به فعالیت مدارس استان از روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ اشاره کرد و فعالیت مدارس تا اطلاع ثانوی را به شرح زیر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت تمامی مدارس شهرهای آبی در رنگ بندی کرونایی به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) می باشد، افزود: فعالیت تمامی مدارس شهرهای زرد و نارنجی در رنگ بندی کرونایی، کلاس های اول و دوم ابتدایی با نظر شورا و انجمن اولیا و مربیان مدرسه و فعالیت کلاس سوم ابتدایی به بالا و متوسطه اول و دوم به صورت کاملاً مجازی می باشد.

شعبانی ادامه داد: فعالیت فقط دروس کارگاهی و فنی هنرستانها در این رنگ بندی به صورت حضوری و فقط حداکثر در گروههای ده نفره انجام میگیرد.️

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس در پایان اظهار کرد: فعالیت تمامی مدارس شهرهای قرمز در رنگ بندی کرونایی به صورت کاملا مجازی می باشد.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان