کد خبر: ۱۵۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

ریش و قیچی تکمیل ورزشگاه پارس به دست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی

مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس در حاشیه بازدید از استادیوم پارس شیراز گفت: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی باید ورزشگاه پارس شیراز را تکمیل کند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، فرهنگ دیانت در بازدید از ورزشگاه پارس و ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز با تاکید براینکه پروژه های نیمه تمام ورزشی بسیاری در استان وجود دارد اظهارداشت: با مکاتبات صورت گرفته مجموعه های نیمه تمام ورزشی درفارس باید توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تکمیل شوند.

وی با اشاره به اینکه ساخت مجموعه پارس از سال 83 شروع شد و تاکنون ادامه دارد، ابرازداشت: در بازه زمانی تعیین شده فرایند تکمیل ورزشگاه انجام نشده و هم اکنون این مجموعه ورزشی 90 درصد آماده است اما ایراد ها و نواقصی دارد که حتما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بایدآنها را رفع و پروژه را تکمیل کند .

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس افزود: دربررسی روند تکمیل پروژه ورزشگاه پارس، همکارانم در دیوان محاسبات استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس موارد نقص و ایراد بسیاری را اعلام کرده اند که مهم ترین آنها سیستم های حفاظتی وگیت های ورودی ، دوربین های مدار بسته ، سیستم های امنیتی و وضعیت نامطلوب چمن است .

دیانت ادامه داد:جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پارس باید 20مورد پیش نیاز برطرف شود که از طرف اداره ورزش و جوانان فارس این موارد احصاء و به شرکت عمران و توسعه اماکن ورزشی اعلام شده است اما برای تسریع در روند فعالیت لازم است مدیرکل استان نیز پیگیر شوند تا این موارد رفع شود.

وی عنوان کرد: محدودیت تخصیص منابع دلیل ناتمام ماندن بعضی از پروژه ها است اما در شرایط کنونی همه باعزم جدی به دنبال تکمیل شدن این دو ورزشگاه هستند.

این دیدار با همراهی فرهنگ دیانت مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس و حیدر صفر پور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و شاهین رجبی سرپرست هیات حسابرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس از استادیوم پارس و 6 هزار نفری شیراز صورت پذیرفته است .

انتهای پیام/ ر
نظرات بینندگان