کد خبر: ۱۵۲۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

موافقت با بین المللی شدن فرودگاه جهرم

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات دولت با تعیین فرودگاه جهرم، به عنوان راه مجاز گمرکی برای ورود و خروج کالا و مسافر موافقت کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمدرضا رضایی اظهار داشت: با برگزاری جلسات مستمر در وزارتخانه‌های مرتبط و تلاش‌ و پیگیری‌های بی وقفه‌ همه‌ مراجع مرتبط و مصوبه هیات دولت، فرودگاه شهدای جهرم به عنوان راه مجاز گمرکی برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین شد.

وی افزود: هیات دولت در جلسه روز گذشته خود به استناد تبصره یک ماده 103 قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه شهدای جهرم را به عنوان فرودگاه مجاز برای ورود و خرج کالا و مسافر تعیین کرد.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این اتفاق خوب شاهد تسریع در رشد و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان جهرم هستیم، عنوان کرد: همچنین با پیگیری صورت گرفته شاهد امکان انجام پروازهای خارجی نیز از مبدا فرودگاه شهدای جهرم خواهیم بود.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
0
هر دم از این باغ بری می رسد.آقایان نماینده و مسوول به خدا زمان پاسخگویی در پیشگاه خدا و مردم هم فرا می رسد. در چشم به هم زدنی همه چیز تمام می شود و فقط آنچه قبول است که برای رضای خدا خالصانه انجام شده باشد. والله اعلم